;
coinex

دوربین سلفی گلکسی اس 8 موجب کاهش تولید سامسونگ خواهد شد

دوربین سلفی گلکسی اس 8

ترکیب اسکنر چشم و دوربین سلفی در یک ماژول اندکی برای سامسونگ مشکل آفرین شده است. اما آیا این مشکل به قدری بزرگ هست که تولید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ را مختل کند؟! جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

به نظر می‌رسد که دوربین سلفی گلکسی اس 8 سرعت تولید این دستگاه را برای سامسونگ کاهش می دهد. دی جی کوه (DJ Koh)، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، در روزهای پیشین به همگان اطمینان داده بود که کمپانی سامسونگ به هیچ مشکلی در زمینه تاخیر در تولید و عرضه گوشی‌های گلکسی اس 8 برنخواهد خورد. به گفته کوه (Koh)، این کمپانی خود را کاملا آماده فروش بی‌سابقه و بسیار بالای این گوشی کرده است. میزان تولید ابتدایی این پرچمداران جدید، دو برابر تعدادی است که گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج  در ابتدای معرفی در سال 2016 تولید شده بودند.

با وجود این که تعداد دستگاه‌هایی که جهت عرضه ابتدایی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تولید شده است به 20 میلیون دستگاه می‌رسد و به نظر می‌آید که این تعداد می‌تواند پاسخگوی تقاضای کاربران برای این پرچمداران سامسونگ باشد، اما خبر جدیدی که از خبرگزاری The Bell منتشر شد چیز دیگری می‌گوید. به گفته این خبرگزاری، تولید گوشی کوچک تر یا همان گلکسی اس 8، در زمان طولانی تر با مشکلاتی مواجه می‌شود. این مشکل از ماژول پیچیده موجود در قسمت جلویی این گوشی سرچشمه می‌گیرد. به دلیل این که این ماژول ترکیبی از دوربین و اسکنر عنبیه چشم است، تولید آن اندکی دشوار و زمان بر است.

یک منبع ناشناس گزارشی منتشر کرده است که طبق این گزارش، از آن جایی که حامیان سامسونگ که ماژول‌ها را برای این کمپانی فراهم می‌کنند در حال حاضر نمی‌توانند میزان تولید خود را افزایش دهند، سامسونگ در تلاش است تا بتواند ماژول کافی را برای دوربین سلفی گلکسی اس 8 (گوشی کوچک تر با صفحه نمایش 5.8 اینچی) تولید کند. ظاهرا، میزان تولید در حال حاضر زیر 70 درصد است به این معنی که از هر 100 دستگاهی که تولید می‌شود، 30 دستگاه معیوب است و درست کار نمی‌کند. اگر سامسونگ می‌خواهد که میزان تولید و عرضه‌اش ثابت و کافی بماند، باید این میزان را حداقل به 80 درصد برساند.

این غول تکنولوژی کره‌ای، کمپانی پاور لاجیکس (Power Logics) را به عنوان تامین کننده دوربین سلفی گلکسی اس 8 پلاس، استخدام کرده است. از آن جایی که گلکسی اس 8 پلاس از ماژول ترکیبی دوربین و اسکنر عنبیه چشم استفاده نمی‌کند، کمپانی پاور لاجیکس توانسته است میزان تولید خود را به بیش از 90 درصد برساند. مشخص است که این کمپانی به هیچ مشکلی برای تامین میزان تقاضای سامسونگ برنخواهد خورد.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر