;
coinex

گوشی LeEco LE X920 لو رفت؛ غولی قدرتمند از شرکت چینی لیکو

تصاویر و مشخصات سخت افرای گوشی LeEco LE X920 در فضای مجازی منتشر شده است که نشان از یک فبلت قدرتمند و اقتصادی از شرکت چینی لیکو دارد.
شرکت چینی و نسبتا تازه کار لیکو (LeEco) قرار است به زودی از یک موبایل پرچمدار جدید با مشخصات سخت افزاری بالارده رونمایی و آن را وارد بازار کشور چین کند. حالا تصاویری زنده از گوشی جدید لیکو با شماره مدل LeEco LE X920 در فضای اینترنت منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به مشخصات و ویژگی‌های گوشی LeEco LE X920 به عنوان یک پرچمدار اقتصادی، قبل از معرفی نگاهی داشته باشیم.

شرکت لیکو یکی از کمپانی‌های نسبتا جدید در حوزه صنعت تلفن هوشمند است که در کشور چین فعالیت دارد اما محصولات آن به دلیل قیمت مناسب در بازارهایی چون هند، عراق و حتی ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. این شرکت همانطور که از تصاویر منتشر شده قبلی در سال 2016 میلادی مشخص بود، قصد دارد تا از یک گوشی هوشمند جدید در سال 2017 با مشخصات سخت افزاری بالارده اما نچندان بروز با نام LeEco LE X920 رونمایی کند.

طبق تصاویر منتشر شده، شاهد گوشی LeEco LE X920 در رنگ نقره‌ای مات هستیم. این گوشی در پنل جلویی دارای یک صفحه نمایش نسبتا بدون حاشیه و زیبا است که کیفیت بسیار خوبی نیز دارد اما در قاب پشتی شاهد دوربین، حسگر اثر انگشت، خطوط پلاستیکی آنتن و لوگو شرکت لیکو هستیم که نشان دهنده واقعی بودن تصاویر است. همچنین تصویری از باریک بودن این گوشی در دسترس است که نشان می‌دهد این فبلت جذاب، قدرتمند و اقتصادی چینی یک گوشی بسیار جذاب است.

یکی از نکات مهم در رابطه با تصاویر منتشر شده مربوط به بخش نرم افزاری موبایل LeEco LE X920 است که نشان از مجهز شدن به سیستم عامل نسبتا قدیمی اندروید 6.0.1 مارشمالو به جای اندروید 7.0 نوقا دارد و با این حال باید دید که آیا زیرساخت‌هایی برای بروزرسانی نرم افزاری این گوشی در زمان معرفی یا عرضه صورت خواهد گرفت یا این پرچمدار مانند بسیاری از دیگر گوشی‌های چینی به سیستم عاملی نچندان بروز با عدم قابلیت به بروزرسانی مجهز خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده قبلی، از جمله مشخصات فنی گوشی LeEco LE X920 باید به پردازنده اسنپدراگون 820، صفحه نمایش 6.3 اینچی با وضوح تصویر WQHD یا 2560 پیکسل در 1440 پیکسل، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی همراه با فوکوس اتوماتیک و فلاش LED دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، اسپیکر دوگانه، پورت یو اس بی نوع C، حسگر اثر انگشت خازنی در قاب پشتی، باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره داشت.

در مورد قیمت گوشی LeEco LE X920 باید گفت که این گوشی طبق اطلاعات قبلی قرار است با قیمت 200 دلار به زودی معرفی و وارد بازار کشور چین شود اما همانطور که به مشخصات سخت افزاری این گوشی رده بالا اشاره کردیم باید بگوییم که 200 دلار برای یک اسمارت فون پرچمدار بسیار دور از ذهن است اما شاید برای کمپانی لیکو به عنوان یک شرکت نسبتا تازه کار در صنعت تلفن هوشمند ساخت یک گوشی هوشمند قدرتمند، با کیفیت آنهم با قیمت بسیار اقتصادی 200 دلار کار راحتی باشد ولی در هر صورتی فعلا اطلاعاتی اعلام نشده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر