;
coinex

برند موتورلا دوباره زنده شد؛ شروعی جدید با ظاهری جدید برای یک اسطوره

کمپانی موتورلا پس از گذشت 10 سال از گذشت سختی‌های زیاد و انحصار موقت به شرکت چینی لنوو، طبق تصمیم لنوو قرار است تا دوباره با نام خود و ظاهری جدید پیدا کند.
کمپانی آمریکایی موتورلا (Motorola) که امروزه پس از گذشت 10 سال از فراز و نشیب‌هایی بسیار سخت و طاقت فرسا تنها یک نام برند از آن در مالکیت شرکت چینی لنوو باقی مانده است، طبق تصمیم لنوو حالا قرار است تا دوباره با نام خود و ظاهری جدید و بهتر وارد بازارهای جهانی در صنعت موبایل شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگر به یاد داشته باشید شرکت آمریکایی موتورلا با سری محصولات با کیفیت و البته نسبتا گران قیمت خود در حوزه موبایل، همواره یکی از برندهای معتبر، معروف و قدیمی در بازار آمریکا و سایر نقاط جهان بوده است که حتی در میان سیاستمداران آمریکایی نیز بسیار محبوبیت داشته است.

کمپانی موتورلا که حدود 10 سالی است دچار افت و خیزهای شدیدی به دلیل مسائل مالی و مدیریت شده است مجبور شد تا حق استفاده از برند خود را به شرکت چینی لنوو به عنوان یکی از بزرگان حوزه صنعت کامپیوتر و موبایل در کشور چین بفروشد که حاصل این فروش موفقیت بیشتر شرکت چینی لنوو در زمینه موبایل و تولید محصولات درجه یکی همچون گوشی ماژولار Motorola MOTO Z و گوشی میان‌‎رده Motorola MOTO M است که آن ها را در بازار به دلیل سیاست‌های اصلی مدیران لنوو با نام لنوو موتو Z و لنوو موتو M می‌شناسیم.

حالا پس از گذشت یکسال از فعالیت برند موتورلا در شرکت چینی لنوو شاهد تغییراتی مثبت برای دوست داران و عاشقان برند نوستالژیک و محبوب Motorola در سراسر جهان هستیم چرا که طبق اطلاعات منتشر شده در تبلیغات و تصاویر جدید، مدیران شرکت چینی لنوو تصمیم دارند تا با استفاده از محبوبیت و شهرت موتورلا استفاده کنند و محصولات بیشتری را به فروش برسانند و مدیران این کمپانی اعلام کرده‌اند که هر سه برند لنوو، موتورلا و موتو می‌توانند در کنار هم دیگر و زیر یک سقف حضور موفقی داشته باشند.

کمپانی موتورلا پس از گذشت 10 سال از گذشت سختی‌های زیاد و انحصار موقت به شرکت چینی لنوو، طبق تصمیم لنوو قرار است تا دوباره با نام خود و ظاهری جدید پیدا کند.

طبق تصویر بالا، کمپانی چینی لنوو تبلیغات گوشی‌های سری موتو همچون Motorola MOTO M که از جمله تولیدات لنوو با برند موتورلا هستند و در بازارهای جهانی محبوبیت دارد را با استفاده از یک لوگو جدید از موتورلا که حالت خفاشی دارد و بازگشت کامل نام Motorola به تبلیغات به جای نام لنوو را در تعداد زیادی از کشورهای متعدد آسیایی شروع کرده است.

لازم به ذکر است که موتورلا بالاخره پس از مدت‌ها توانسته است تا دیدگاه جذاب و بهتری را به مدیران شرکت چینی لنوو پس از موفقیت و رکوردزنی در فروش 3 میلیون دستگاه گوشی هوشمند میان‎رده موتو M  نشان دهد.

بیشتر بخوانید: موتورلا Moto M رکورد زد؛ فروش ۳ میلیون دستگاه در ۶ ماه

جالب است بدانید که استراتژی بازاریابی و تبلیغات لنوو برای موبایل‌های برند این کمپانی نسبت به شهرت و محبوبیت موتورلا یا لنوو در بازار مقصد متفاوت خواهد بود برای مثال در بازار تایوان که شاهد محبوبیت بیشتر لنوو هستیم، محصولاتی چون MOTO M با برند لنوو و در بازار ایران که محبوبیت موتورلا بسیار بالا است و یکی از برندهای بزرگ گوشی شناخته می‌شود با برند Motorola عرضه خواهد شد تا به این صورت بازاریابی هوشمند باشد و فروش بیشتری از محصولات این شرکت حاصل شود.

نظر شما در مورد برند موتورلا و محصولات تولید شده آن تا به امروز چیست؟

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر