;
coinex

ساخت یک فیلم سینمایی بر اساس بازی کامپیوتری ترسناک We Happy Few

فیلمی سینمایی با اقتباس از بازی We Happy Few ساخته خواهد شد

به گزارش وبسایت ورایتی (Variety)، یک فیلم سینمایی با اقتباس از بازی ترسناک We Happy Few ساخته خواهد شد. این بازی توسط کامپالشن گیمز (Compulsion Games) ساخته شده، و این شرکت قرار است با همکاری dj2 Entertainment و Gold Circle Films فیلمی را بر اساس آن را بسازد. شرکت dj2 Entertainment اقتباس سینمایی بازی ویدیویی Sleeping Dogs را در دست ساخت دارد و شرکت Gold Circle قبلا فیلم موزیک Pitch Perfect و فیلم‌های ترسناک The Haunting in Connecticut و White Noise را تهیه کنندگی کرده است.

Dmitri M. Johnson، مدیرعامل شرکت dj2 Entertainment و Dan Jevons، مدیر ارشد محتوای این شرکت، در کنار Gold Circle، تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارند. Johnson گفته:

تعهد ما ساخت فیلمی است که بتواند تصور درستی از بازی اصلی باشد، در عین حال، طرفداران را هم غافلگیر کند.

ماجراهای بازی ویدیویی We Happy Few متعلق به دهه 1960، و با الهام از عواقب جنگ جهانی دوم است. وقایع آن هم در شهر کوچکی در کشور انگلستان رخ می‌دهد که در آن، دولت با دادن داروهایی به ساکنین، خشونت و رازهای تیره و وتار حکم‌فرمای مردم را پنهان می‌کند. این بازی در Steam در دسترس است. با اینکه این فیلم، با محوریت تم و محتوای بازی است، اما مشخص نیست که فیلمنامه آن، چقدر از بازی پیروی کند. البته این پروژه به دنبال یک نویسنده برای نوشتن فیلمنامه است. از آنجایی که خبر ساخت We Happy Few قبل از روز دروغ‌های آوریل منتشر شد، کامپالشن گیمز صحت آن را در توییتر خود تایید کرد.

اقتباس از بازی‌های ویدیویی، سابقه طولانی و شکست‌باری همراه خود دارد که به سال 1993 برمی‌گردد. در این سال، فیلم برادران سوپر ماریو، با اقتباس از بازی آن ساخته شد و فروش فیلم، کمتر از بودجه آن بود. تنها در سال 2016، 4 فیلم با اقتباس از بازی‌های ویدیویی ساخته شد که بهترین آن‌ها با دریافت نظر 43 درصدی منتقدان وبسایت Rotten Tomatoes، فیلم پرندگان خشمگین (The Angry Birds Movie) است. هنوز تاریخ رسمی برای انتشار بازی We Happy Few مشخص نشده، اما به محض انتشار، برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، PC، مک و لینوکس در دسترس خواهد بود.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر