;
coinex

11 نقل قول انگیزشی از استیو جابز که قدرت تغییر جهان را به شما می‌بخشد

11 نقل قول انگیزشی از استیو جابز که قدرت تغییر جهان را به شما می‌بخشد

استیو جابز در 5 اکتبر سال 2011 در اثر بیماری سرطان جان خود را از دست داد؛ اما قبل از آن مطمئن شد که یادگار او برای همیشه زنده خواهد ماند. بنیانگذار کمپانی بزرگ اپل تفاوت بزرگی را در دنیای پیرامون خود ایجاد کرد و به طور قطع این جهان بدون ذهن، چشم انداز و نگرش او، مکان کاملا متفاوتی بود.

از لحظات به یاد ماندنی مثل رونمایی از اولین آیپاد گرفته تا سخنرانی فارغ التحصیلی سال 2005 استنفورد، استیو جابز همیشه نشان داده که همه چیز امکان پذیر است. او به دنبال کردن رویاها، بلندپروازی و تغییر دادن جهان معتقد بود. هیچ چیز برای جابز دست نیافتنی نبود.

برای درک بهتر از دستاوردها و تفاوت هایی که استیو جابز در جهان ایجاد کرده، به جمع آوری برخی از بزرگترین نقل قول های او پرداخته ایم که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم؛ با تکرا همراه شوید:

“وظیفه‌ی من این نیست که به دیگران سخت نگیرم؛ وظیفه‌ی من این است که آنها را بهتر کنم.”

شما باید به یک چیز اعتماد کنید؛ دل و جرات خودتان، سرنوشت، زندگی، حکمت یا هر چیز دیگر. چون باور به اینکه نشانه ها در جایی از مسیر به هم متصل می‌شوند، اعتمادی را در شما ایجاد می‌کند که باعث می‌شود از قلب خود پیروی کنید.”

“مردم فکر می‌کنند که تمرکز کردن به معنی “بله گفتن” به چیزی است که باید روی آن تمرکز کرد. اما اصلا چنین معنایی ندارد. تمرکز کردن یعنی “نه گفتن” به صدها ایده ی خوبی که وجود دارد.”

“گاهی اوقات زمانی که نوآوری می‌کنید، دچار اشتباه می‌شوید. بهتر این است که هرچه سریع‌تر آنها را قبول کنید و با بهبود نوآوری های دیگر، به کار خود ادامه دهید.”

“بهترین چیزها در دنیای کسب و کار، هرگز توسط یک نفر انجام نمی‌شود؛ بلکه با تیمی از افراد مختلف عملی می‌شود.”

“گاهی اوقات زندگی با یک آجر به سر شما می‌کوبد. ایمان خود را از دست ندهید.”

“بهترین روش برای اجرای بهترین عملکرد این است که عاشق کار خود باشید. اگر هنوز هم چنین کاری را پیدا نکرده اید، به جستجو ادامه دهید. هرگز به چیزی که دارید بسنده نکنید.”

“گرسنه بمانید. احمق بمانید.”

“جرات پیروی کردن از قلب و بینش خود را داشته باشید. آنها تقریبا به گونه ای می‌دانند که شما چه چیزی را می‌خواهید. هر چیز دیگر یک مساله‌ی فرعی است.”

“زمان شما محدود است، پس آن را با زندگی کردن مثل دیگران هدر ندهید.”

“شما نمی‌توانید با نگاه کردن به جلو، نشانه ها را به هم متصل کنید؛ بلکه چنین کاری تنها با نگاه کردن به پشت سر انجام می‌شود. بنابراین باید ایمان داشته باشید که این نشانه ها به گونه ای در آینده به هم متصل می‌شوند.”

.

منبع: entrepreneur

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر