;
coinex

دسته‌ های سفارشی اکس باکس با 8 میلیون طرح و رنگ جذاب برای هر نوع سلیقه‌ای!

اکس باکس

یکی از نکاتی که اخیرا شرکت مایکروسافت به آن توجه کرده این است که کاربران و گیمرها دوست دارند که شکل و شمایل و رنگ بندی ابزار آلات مربوط به کنسول‌های خود را با سلیقه‌ی خودشان تنظیم و ترکیب کنند. به تازگی اعلام شده که کاربران اکس باکس وان قادر خواهند بود که دسته سفارشی خود را داشته باشند در ادامه با تکرا همراه باشید.

کاربران ایکس باکس می‌توانند رنگ بندی دسته‌های کنسولشان را (جوی استیک) با سلیقه خودشان سفارش دهند و حتی می‌توانند نام یا عبارتی را نیز بر روی دسته اضافه کنند.

مایکروسافت گفت:

این ترکیب و رنگ بندی بسیار متنوع است؛ یعنی بالغ بر 8 میلیون ترکیب مختلف را فراهم می‌کند که تقریبا تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

اما این دسته‌های سفارشی فعلا در ایالات متحده و پورتوریکو قابل تهیه است و در آینده‌ای نه چندان دور در اکثر نقاط دنیا، این امکان فراهم می‌شود.

آقای گرینبرک، مدیر بخش بازاریابی ایکس باکس گفت:

خبر خوبی که برای کاربران اکس باکس وجود دارد آن است که این دسته‌های سفارشی قرار است که راهی بازار انگلستان شود.

اگر چه شرکت مایکروسافت بازخوردهایی را مبنی بر آوردن امکانات توزیع چنین دسته‌های سفارشی در دیگر نقاط دنیا دریافت کرده است، اما شاید فراهم کردن این امکانات در دیگر کشورها بزودی اتفاق نیفتد؛ گویا کاربران اکس باکس در سراسر جهان بسیار مشتاق چنین دسته‌های سفارشی شده اند و علاقه‌ی خود را به این دسته‌ها از طریق شبکه‌های مجازی به شرکت مایکروسافت و آقای گرینبرگ اعلام کرده اند.

در سال 2017 مایکروسافت اعلام کرد که می‌خواهد در بسیار از نقاط دنیا کارگاه‌هایی را ایجاد کند و کاربران می‌توانند سفارشات خود را برای ساخت این دسته‌ها اعلام کنند؛ اما هنوز خبر جدیدی از این کارگاه‌ها به گوش نرسیده است.

قیمت این دسته‌های سفارشی در حدود 80 دلار است (در حدود 300 هزار تومان) که 20 دلار بیش از قیمت استاندارد آن است، ولی حکاکی‌های لیزری که به میل کاربر به آن افزوده می‌شود، ممکن است قیمت آن را تا سقف 90 دلار (در حدود 340 هزار تومان) نیز برساند.

در رابطه با این دسته‌های سفارشی باید گفت که شما می‌توانید هر دو استیک چپ و راست، کنترل کننده، کلیدهای ABXY دکمه‌های منو (menu)، استارت (start) را با میل خودتان و در رنگی که دوست دارید سفارش دهید.

خبر جالبی که وجود دارد آن است که اخیرا آقای گرینبرگ گزارشی از یک سفارش خاص از یک نفر را منتشر کرده است که آن شخص در سفارش دسته‌ مورد نظر خود، عبارت “مندی، با من ازدواج می‌کنی؟” را به عنوان پیشنهاد ازدواج برای دختر مورد علاقه‌ی خود فرستاده است و خبرها حاکی از آن است که آن دختر، جواب مثبتی به فرد مورد نظر داده است.

اگر در مناطق گفته شده‌ی مورد نظر هستید، می‌توانید با وارد شدن به وب سایت اکس باکس، دسته‌ی مورد نظر خود را سفارش دهید.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر