;
coinex

نوروز هم تاثیری بر بازار کساد موبایل نگذاشت

بازار کساد موبایل

بر خلاف سال های گذشته نوروز امسال تاثیری چندانی بر بازار کساد موبایل ایران نگذاشت.

افشار فروتن با ارائه توضیحاتی درباره‌ خرید و فروش گوشی تلفن همراه در ایام منتهی به نوروز پرداخت و گفت: در مقایسه با رونقی که بازار موبایل در نوروز سال های گذشته داشته امسال بازار با رونق چندانی رو به رو نبود.

به گزارش تکرا و به نقل از ایسنا، افشار فروتن رئیس انجمن فروشندگان سیم کارت،گوشی های موبایل و تجهیزات جانبی همچنین بیان کرد که با افزایش نقدینگی شهروندان در این ایام، حجم تقاضا در این بازار افزایش داشته اما رونقی که در سال های قبل وجود داشت امسال در این بازار به چشم نمی‌خورد.

وی همچنین ادامه داد: اگر بخواهیم این مساله را ریشه یابی کنیم دلایل متعددی وجود دارد؛ اما یکی از اصلی ترین دلایل قیمت گوشی هاست.

فروتن این نکته را نیز یادآوری کرد که در بازار موبایل، گوشی ها به سه دسته نسبتا ارزان، متوسط و گران قیمت تقسیم می‌شوند که گوشی های ارزان با رونقی بیشتر رو به رو بود و همچنین گوشی هایی با قیمت متوسط، از فروشی متوسط برخوردار بود و گوشی های گران قیمت نیز فروش کمی داشت.

رئیس انجمن فروشندگان سیم کارت، گوشی های موبایل و تجهیزات جانبی در انتها یادآور شد: البته سال گذشته فروش پیش از عید نیز به مانند سال های قبل نبوده است. همان طور که اشاره شد، فرگیر شدن استفاده از موبایل و به دنبال آن نیاز مردم به گوشی های هوشمند و بالا رفتن قیمت این گوشی ها در مقایسه با سال های قبل از مهم ترین نکات رکود این بازار به شمار می‌رود.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر