;
coinex

گوشی موتو زد 2017 با نام موتو زد 2 معرفی خواهد شد

گوشی موتو زد 2017 با نام موتو زد 2 معرفی خواهد شد
موتورولا در سال جاری گوشی پرچمدار جدیدی با نام موتورولا موتو زد 2 (Moto Z2) معرفی خواهد کرد؛ گوشی هوشمندی که گویا با پشتیبانی از ماژول های موتو مدز همراه است.

انتظار می‌رود در دومین کوارتر (سه ماهه) از سال 2017، تعدادی از کمپانی های سازنده گوشی های هوشمندی همچون اچ تی سی، شیائومی و وان پلاس از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده کنند.

یکی از این کمپانی های سازنده، لنوو (اکنون مالک موتورولاست) است که قصد دارد تا جانشینی برای گوشی موتورولا موتو زد سال قبل خود معرفی کند. البته این اطلاعات از فاش کننده معروف خبرهای تکنولوژی، اوان بلاس به دست آمده است. اوان در توئیت جدید خود به اسم پرچمدار بعدی موتورولا اشاره کرده است.

گوشی موتورولا موتو زد یکی از بهترین گوشی های پرچمدار سال 2016 است. این گوشی با پشتیبانی از ماژول هایی به نام موتو مدز که توسط کانکتوری مغناطیسی به پنل پشتی گوشی متصل می‌شود، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا ویژگی‌های بیشتری را به گوشی خود اضافه کنند (در واقع موتو زد را می‌توان یک گوشی ماژولار به حساب آورد).

به عنوان مثال بالا بردن ظرفیت باتری و یا اضافه کردن اسپیکرهای خارجی به این دستگاه از ماژول های موتو مدز مختلفی حاصل می‌شود.

بر اساس شواهد موجود، استفاده از ماژول های موتو مدز برای موتورولا ایده موفقی بوده و این کمپانی تایید کرده که پروژه موتو مدز حداقل برای سه سال دیگر نیز پابرجا خواهد ماند. این بدان معناست که موتو مدزهای ساخته شده برای گوشی موتو زد مدل 2016 با گوشی موتو زد مدل امسالی نیز سازگار خواهد بود.

همچنین این کمپانی تایید کرده که قصد دارد تا گوشی موتو زد 2017 خود را به طور انحصاری در اختیار اپراتور آمریکایی ورایزون قرار دهد؛ اما نام این گوشی خواهد بود؟

آنطور که از توییت اوان بلاس برداشت می‌شود، نام گوشی موتو زد 2017، موتورولا موتو زد 2 خواهد بود.

چیزی در حدود یک ماه قبل، گوشی موتو Z2 در بنچمارک گیک بنچ محک خورد. این دستگاه که با شماره مدل XT1650 مشخص شده بود به اسنپدراگون 835 مجهز بوده، 4 گیگابایت رم داشت و با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا در این بنچمارک به چالش کشیده شد.

تقریبا در همان زمان، تصویری از پنل جلویی موتورولا موتو زد 2 منتشر شد که اسکنر عنبیه چشمی نیز در آن خودنمایی می‌کرد. گوشی موتو زد در ماه ژوئن سال گذشته معرفی شد و در سپتامبر به بازار عرضه گردید؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که گوشی موتورولا موتو زد 2 نیز در ماه ژوئن امسال معرفی شود.

همچنین انتظار می‌رود که موتورولا، گوشی موتو زد 2 پلی (Moto Z2 Play ) و موتو زد 2 فورس (Moto Z2 Force) را نیز در کنار موتو زد 2 معرفی کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر