;
coinex

مشخصات شیائومی می مکس 2 منتشر شد؛ تراشه اسنپدراگون 626 خودنمایی می‌کند

مشخصات شیائومی می مکس 2 منتشر شد و بر اساس درج آخرین خبرهای انتشار یافته، این تراشه اسنپدراگون 626 است که در این فبلت قدرتنمایی می‌کند.شیائومی به احتمال بسیار در نیمه اول سال جاری گوشی های هوشمند و گجت های دیگری را معرفی خواهد کرد.

در حال حاضر انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام به موبایل مدل می 6 این کمپانی قدرت دهد، گوشی هوشمندی که شمارش معکوس برای رونمایی از آن آغاز شده است؛ اما این کمپانی محصول دیگری را در نیمه اول سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد. این دستگاه که متعلق به سری می مکس است، گوشی شیائومی می مکس 2 (Xiaomi Mi Max 2) خواهد بود.

شیائومی می مکس 2 جایگزینی برای گوشی می مکس است که سال گذشته توسط این کمپانی چینی معرفی شد. آخرین جزئیاتی که درباره مشخصات شیائومی می مکس 2 منتشر شده، نشان می‌داد که این دستگاه از تراشه معرفی نشده اسنپدراگون 660 کوالکام بهره خواهد برد؛ اما بر اساس مدارک و شواهد جدید به نظر می‌رسد که این دستگاه با اسنپدراگون 626 قدرتنمایی خواهد کرد.

مشخصات شیائومی می مکس 2

اسنپدراگون 626 نسل بعدی تراشه اسنپدراگون 625 بوده که گفته می شود با 10 درصد عملکرد بهتر نسبت به نسل قبلی خود تولید شده است. تراشه اسنپدراگون 626 جدید در حالی که کیفیت تراشه نسل قبلی خود را در قدرت و عمر باتری حفظ کرده، قادر است تا از سیستم دوربین دوگانه نیز پشتیبانی کند.

از سویی دیگر دوربین شیائومی می مکس 2 نیز از پیشرفت های قابل ملاحظه ای برخوردار شده است. دوربین این دستگاه با همان سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX378  که در شیائومی می 5 اس نیز قرار دارد، دیده خواهد شد؛ اما برای آنکه کیفیت عکس های گرفته شده، بهبود پیدا کند، دیافراگم آن بزرگتر شده است. دوربین سلفی این دستگاه نیز به یک سنسور 5 مگاپیکسلی مجهز است.

از دیگر مشخصات شیائومی می مکس 2 باید به نمایشگر آن اشاره کرد. شایعاتع نشان می‌دهند که صفحه نمایش 6.44 اینچی این اسمارت فون با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت فول اچ دی) همراه شده، اندروید 7.1.1 نوقا مدیریت نرم افزاری را بر عهده داشته و رابط کاربری MIUI 8 بر بالای این سیستم عامل گوگل نقش خواهد بست.

مشخصات شیائومی می مکس 2
تصویر متعلق به شیائومی می مکس است

فبلت شیائومی Mi Max 2 انرژی روزانه خود را از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد. شایعات قبلی درباره مشخصات شیائومی می مکس 2 نشان می‌داد که این دستگاه به اسنپدراگون 660 مجهز خواهد بود که توسط یک رم 6 گیگابایتی و یا در مدل استاندارد آن با رم 4 گیگابایتی پشتیبانی می‌شود.

در مورد قیمت شیائومی می مکس 2 اطلاعات چندانی در دسترس نیست؛ اما بر اساس خبرهای درج شده در آخرین منابع خبری، قیمت شیائومی می مکس 2 چیزی بین 1499 تا 1699 یوان (217 تا 246 دلار) اعلام شده است. مطمئنا تا زمانی که نسل دوم فبلت سری می مکس به طور رسمی معرفی نشود، نمی توان درباره این اطلاعات نظر دقیقی داد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر