;
coinex

آکادمی ایکس باکس با هدف جذب افراد مستعد در زمینه ساخت بازی راه اندازی می‌شود

آکادمی ایکس باکس ؛ کلاس‌هایی که با هدف جذب افراد مستعد در زمینه ساخت بازی برگزار می‌شود

شرکت مایکروسافت از جمله شرکت‌هایی است که جهانیان آن را به خاطر تکنولوژی‌های نوینی که به بازار عرضه می‌کند می‌شناسند. چندی است که اخباری در مورد تشکیل یک آکادمی توسط ایکس باکس ( آکادمی ایکس باکس ) به گوش می‌رسد که یک فروشگاه مایکروسافت در شهر سیدنی، واقع در استرالیا، بانی این آکادمیِ آموزشی بوده است.

آکادمی ایکس باکس شامل مجموعه کلاس‌های ساخت و توسعه‌ی بازی است و این کلاس‌ها، به غیر از سیدنی، در برخی شهرهای دیگر استرالیا نیز برگزار می‌شود؛ این آکادمی‌ها با همکاری شرکت AIE برگزار می‌شود.

AIE، یک دانشگاه چند ملیتی و غیر انتفاعی است که بر توسعه و ساخت بازی های ویدئویی، انیمیشن و همچنین جلوه‌های بصری (visual effects) متمرکز است.

در هفته‌ی گذشته نیز این کلاس‌ها در یک روز تعطیل در یک مدرسه در غرب استرالیا برگزار شد. آکادمی ایکس باکس که با همراهی AIE برگزار می‌شود، اهدافی را دنبال می‌کنند؛ در واقع آنها به دنبال جذب افراد مستعد در زمینه‌ی طراحی بازی هستند و فرصت‌های بسیاری را نیز در اختیار این افراد قرار می‌دهند.

آکادمی اکس باکس ؛ کلاس‌هایی که هدفش جذب افراد مستعد در زمینه ساخت بازی است

در رابطه با برنامه‌های آموزشی آکادمی ایکس باکس باید گفت که این سری کلاس‌ها، دوره‌های متعددی را در بر می‌گیرد؛ که شامل طراحی شاکله‌ی بازی، برنامه نویسی و توسعه‌ی بازی است که به طور ویژه برای ایکس باکس وان صورت می‌گیرد.

این دوره‌های رایگان دقیقا شبیه همان‌هایی است که در یک دانشگاه واقعی آموزش داده می‌شود و تمامی هزینه‌های این کلاس‌ها توسط درآمدهای فروشگاه‌های مایکروسافت در این کشور، پوشش داده می‌شود. هر یک از این کلاس‌ها به مدت سه ساعت برگزار می‌شود.

گزارش‌هایی که وب سایت‌های خبرگزاری در مورد آکادمی ایکس باکس ارائه کرده اند، در خور توجه است.

گیم اسپات (GameSpot) طی حضورهایی که در این کلاس‌ها داشته است، گزارش کرد:

“در این کلاس‌ها تاکید بر آن است که دانشجویان بعد از پایان کلاس‌ها، بتوانند به راحتی در خانه مهارت‌های خود را در این زمینه افزایش دهند. مشارکت کنندگان دراین کلاس‌ها قادر خواهند بود که پروژه‌ی خود را که در این دوره‌ها به پایان رسانده، ذخیره کنند و در صورت تمایل با انتقال آن بر روی یک فلش، کار خود را در خانه ادامه دهند.”

تمرکز این کلاس ها بر روی ایکس باکس است، با اینحال درس‌هایی که در این دوره‌ها یاد می‌گیرند، همانند دانه‌هایی است که بذر و زمینه‌ی رشد و پیشرفت در همه‌ی کنسول‌ها و پلتفرم‌ها را موجب می‌شود. کلاس‌های آکادمی ایکس باکس از 10 آوریل (21 فروردین) شروع شده و تا 22 آوریل (2 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

.

منبع: GameZone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر