;
coinex

ساخت بازی جدید شرکت رمدی برای PS4 با استفاده از موتور بازی Quantum Break

شروع ساخت بازی P7 توسط شرکت رمدی (Remedy) برای طیف وسیعی از پلتفرم‌ها

رمدی (Remedy) که طراح بازی‌هایی مانند مکس پین (Max Payne) و آلن ویک (Alan Wake) بوده ، اعلام کرده است که در حال ساخت بازی‌ جدیدی با نام اختصاری P7 است. همچنین رمدی اعلام کرده است که این بازی، بر روی طیف وسیعی از پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. موتور گرافیکی این بازی، نورث لایت (Northlight) خواهد بود که همان موتوری است که بازی کوانتوم بریک (Quantum Break) با استفاده از آن ساخته شده بود. در پستی که رمدی در وب سایت خود منتشر کرد، اعلام کرد که در حال توسعه‌ی تکنولوژی نورث لایت برای کنسول پلی استیشن 4 است. البته رمدی از سال 2003 بازی‌هایی را برای پلتفرم مایکروسافت ساخته است و P7 اولین تجربه‌ی این استودیو در ساخت بازی‌هایی برای کنسول پلی استیشن پس از بازی مکس پین 2 خواهد بود.

بازی قبلی این استودیو که کوانتوم بریک بود (که یک بازی علمی-تخیلی و سوم شخص است)، در ابتدا برای کنسول ایکس باکس وان و ویندوز 10 در آوریل 2016 (فروردین 1395) منتشر شد که به گفته‌ی شرکت مایکروسافت، این بازی به خوبی فروش رفت و حتی پا را از انتظارات نیز فراتر گذاشت.

شروع ساخت بازی P7 توسط شرکت رمدی (Remedy) برای طیف وسیعی از پلتفرم‌ها

پیتر براون (Peter Brown) منتقد بازی‌های کامپیوتری در یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی با گیم اسپات (GameSpot) امتیاز 6/10 را به بازی کوانتوم بریک داد و گفت:

صرفه نظر از اینکه مبارزات درون این بازی چقدر می‌تواند جذاب باشد، انجام بازی کوانتوم بریک می‌تواند به یک سرگرمی جذابی برای گیمرها تبدیل شود. اما متاسفانه داستان این بازی بسیار کسل کننده بوده و ساخت این بازی نیز به گونه‌ای است که در حین این بازی متوجه می‌شوید که گیم پلی این بازی بسیار نا امید کننده است.

در آگوست 2016 (مرداد ماه) بود که رمدی اعلام کرد که با مشارکت یک شرکت توسعه دهنده‌ی کره‌ای به نام اسمایل گیت (Smilegate) در حال کار بر روی بازی کراس فایر 2 (CrossFire 2) است و گویا یک پروژه‌ی مخفی دیگر، آشکار شده است؛ که البته این احتمال وجود دارد که منظور از P7 همان کراس فایر 2 خواهد بود که همچنان این خبر نیز در هاله‌ای از ابهام است.

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر