;
coinex

تصاویر دیگری از گوشی های موتو سی و موتو سی پلاس به بیرون درز کرد

تصاویر دیگری از گوشی های موتو سی و موتو سی پلاس به بیرون درز کرد

روز گذشته، تصاویری از گوشی های پایین رده ی موتو سی و موتو سی پلاس منتشر شد. گفته می شود که مشخصات این دستگاه ها از گوشی های مدل موتو ای نیز بدتر بوده و به همین دلیل برآورد می شود که هیچ کدام از این گوشی ها در ایالات متحده به فروش نرسند. اخیرا تصاویری از گوشی های Moto C و دو دستگاه دیگری که در آینده عرضه می شوند، به بیرون درز کرده است.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، گوشی های موتو سی و موتو سی پلاس هستند. به نظر می رسد که هر دو دستگاه از دکمه های خازنی در لبه ها، اسپیکرها در بخش عقبی و لوگوی موتو در قسمت جلویی برخوردار هستند. تنها تفاوت گوشی موتو سی و موتو سی پلاس در قطر این دو دستگاه است؛ با توجه به تصویر بالا، گوشی موتو سی پلاس، باریک تر از موتو سی بوده اما یک برجستگی دوربین نیز در آن دیده می شود.

تصویر بعدی، نسل چهارم گوشی موتو ای را به نمایش گذاشته است.

تصویر بعدی، نسل چهارم گوشی موتو ای را به نمایش گذاشته است. طراحی این دستگاه به گوشی های موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس که اخیرا عرضه شده، شباهت دارد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، گوشی موتو ای از سنسور اثرانگشت و لوگوی موتو در نمای جلویی برخوردار شده است؛ این اولین بار است که گوشی های مدل موتو ای به سنسور اثرانگشت مجهز می شوند.

تصویر آخر، گوشی موتو زد 2 فورس را نشان می دهد؛ دستگاهی که آن را نسخه ی بادوام تر گوشی موتو زد 2 می دانند.

تصویر آخر، گوشی موتو زد 2 فورس را نشان می دهد؛ دستگاهی که آن را نسخه ی بادوام تر گوشی موتو زد 2 می دانند. طراحی موتو زد 2 فورس، کاملا به گوشی موتو زد فورس شباهت دارد، با این تفاوت که حاشیه های باریک تر پلاستیکی در لبه ی بالایی و قسمت پایینی نمای پشتی دستگاه برخوردار شده است.

در لبه ی تمامی این دستگاه ها، به جز گوشی موتو سی، لوگوی لنوو دیده می شود. شاید علامت لوگوی موتو در نمای جلویی دستگاه، چندان آزاردهنده نباشد، اما اضافه کردن یک لوگوی دیگر به طراحی گوشی ها، کمی خسته کننده خواهد بود.

.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر