;
coinex

نسخه بتا واتساپ ویندوزفون ویژگی‌های جدیدی را آزمایش می‌کند

واتساپ ویندوزفون

پیام رسان واتساپ ویندوزفون و ویندوز 10 موبایل درحال بررسی و آزمایش ویژگی جدید و کارآمدی است که زندگی را برای کاربران راحت‌تر می‌کند. با ویژگی جدید واتساپ که با تغییر شماره به دوستانتان هشدار می‌دهد و آن هارا آگاه می‌کند از دغدغه‌های کوچک اما آزار دهنده شما کاسته خواهد شد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا این ویژگی جدید را بیشتر بشناسیم.

جدیدترین نسخه بتا نرم افزار واتساپ ویندوزفون یا ویندوز 10 موبایل مشکلات تغییر شماره را برای کاربر از بین می‌برد. به عنوان کاربر واتساپ، تغییر دادن شماره برای شما کمی آزار دهنده خواهد بود، چرا که پروفایل واتساپ شما به شماره تلفنتان گره خورده است. با این حال پس از تعویض شماره، شما به دنبال سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای مطلع ساختن دوستانتان از شماره جدید خواهید بود. نسخه بتا برنامه واتساپ ویندوزفون این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا دوستان خودرا از تغییر شماره مطلع سازید. بدون اینکه نیاز باشد کاری انجام دهید، به صورت خودکار تمام دوستان و کانتکت های گوشی همراه شما شماره جدیدتان را دریافت خواهند کرد.

این قابلیت جدید، در کنار ارسال شماره جدید سه انتخاب پیش روی شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید تصمیم بگیرید که شماره جدید خودرا به تمامی دوستانتان ارسال کنید و یا تنها به افرادی ارسال شود که قبلاً با آن‌ها چت کرده‌اید. همچنین می‌توانید از ارسال شماره جدید جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید که این قابلیت جدید در حالت پیش فرض غیر فعال بوده و برای استفاده از آن بایستی ابتدا از منوی تنظیمات آن را فعال کنید.

شاید در نگاه اول فکر کنید که همه چیز راحت و مشخص است، اما زمانی که نسخه بتای واتساپ ویندوزفون را از مایکروسافت استور بر روی ویندوزفون یا ویندوز 10 موبایل خود نصب کنید، متوجه خواهید شد که قضیه کمی پیچیده است. حتماً لازم است که قبل از نصب نسخه بتا، نسخه عادی واتساپ را از روی گوشی خود پاک کنید. از آنجایی که اکثر نسخه‌های بتای نرم افزارها، نسخه های دائمی محسوب نمی شوند ممکن است مجبور شوید برای مدت کمی با نسخه‌ای از برنامه که هنوز کاملاً آماده نیست کار کنید.

از سوی دیگر، کاربر نسخه‌های بتا بودن به این معناست که قبل از سایر افراد می‌توانید از قابلیت و ویژگی‌های جدیدی که در حال بررسی و آزمایش هستند آگاه شوید و در جریان روند کار قرار بگیرید. قطعاً این موضوع برای افراد زیادی اهمیت خواهد داشت.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر