;
coinex

تماشا کنید: جعبه گشایی گلکسی اس 8 سامسونگ ؛ اولین دیدار با پرچمدار جدید کره‌ای ها

گلکسی اس 8
پرچمدار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 8 تا قبل از معرفی با شایعات و اخبار مختلفی همراه بود، شایعاتی که از مشخصات و لوازم جانبی این گوشی می‌گفتند. حال که مشخصات این گوشی مشخص شده است، بهتر است نگاهی به درون جعبه این گوشی هوشمند نیز بندازیم تا از لوازم جانبی‌های آن نیز مطلع شویم. در ادامه با تکرا همراه باشید تا همراه با جعبه گشایی گلکسی اس 8 لوازم جانبی پرچمدار جدید سامسونگ را به شما معرفی کنیم.

پس از انتشار گلکسی اس 8 (Galaxy S8)، حال وقت آن است که ببینیم چه چیزهایی درون جعبه این گوشی قرار می‌گیرد، آیا اخباری که پیش‌تر منتشر شده بود صحت داشته‌اند یا صرفا جهت بازار گرمی بوده‌اند.

گوشی گلکسی اس 8 درون یک جعبه شیک و تماما مشکی قرار گرفته و روی این جعبه تنها کلمه “S8” با فونتی زیبا با رنگ آبی نوشته شده است. پس از باز کردن این جعبه، شما با یکی از کامل‌ترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر روبرو می‌شوید، گوشی هوشمندی که به راستی یک پرچمدار ویژه برای کمپانی کره‌ای سامسونگ به شمار می‌رود.

زمانی که جعبه را باز می‌کنید ابتدا با خود دستگاه گلکسی اس 8 روبرو می‌شوید. این گوشی بسته به رنگی که انتخاب می‌کنید با ضخامت کم و زیبایش و به همراه صفحه نمایش باریک‌تر و بلندترش خودنمایی می‌کند. جای تعجب دارد که چگونه یک صفحه نمایش 5.8 اینچی با این بلندی در بدنه‌ای که به اندازه فبلت های معمولی پهن نیست، قرار داده شده و همچنان خوش دست و استفاده از آن راحت است.

لوازم جانبی گلکسی اس 8

  • یک جفت هندزفری AKG با 2 پد سیلیکون اضافی (اندازه‌های بزرگ و متوسط)
  • شارژر “شارژ سریع تطبیقی” سامسونگ (9 ولت در 1.67 آمپر یا 5 ولت در 2 آمپر)
  • کابل USB-C به USB-A
  • آداپتور microUSB به USB-C
  • آداپتور USB-A به USB-C
  • سنجاق بیرون آوردن سیم کارت
  • دفترچه راهنمای کاربر

یک نکته جدید و جالب درباره گلکسی اس 8 سامسونگ این است که هر چیزی که درون جعبه قرار دارد به رنگ مشکی است؛ یعنی شما با خرید یک دستگاه گلکسی اس 8 یک شارژر مشکی، کابل‌های مشکی و حتی آداپتور مشکی خواهید داشت. این مورد یکی از تغییراتی است که سامسونگ نسبت به سری‌های قبل خود که همه لوازم جانبی‌ها سفید بودند، اعمال کرده است.

به عنوان بهترین لوازم جانبی گلکسی اس 8 می‌توان به هندزفری های جدید AKG اشاره کرد، چیزی که کیفیت بهتری نسبت به هدفون‌هایی که معمولا به همراه سایر گوشی‌ها می‌آید، دارد. به همراه این هندزفری‌ها، شما دو پد لاستیکی سیلیکون اضافی در سایزهای متوسط و بزرگ دریافت خواهید کرد تا هندزفری به بهترین شکل ممکن در گوش‌های شما قرار گیرد. این هندزفری ها به طرز عجیبی، راحت در گوش شما قرار می‌گیرند.

همچنین یک میکروفون نیز برروی سیم آن قرار دارد که کارهارا برای شما راحت‌تر خواهد کرد. قطعا در آینده به صورت جداگانه این هدفون ها را در پست‌های مختلف مورد بررسی و مقایسه قرار می‌دهیم، اما گمان می‌کنیم که تقریبا همه کاربران از وجود این هدفون به همراه گلکسی اس 8 خیلی خوشحال می‌شوند.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر