;
coinex

قیمت شیائومی می 6 و تاریخ عرضه آن اعلام شد

شیائومی امروز از گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی کرد و در نهایت قیمت شیائومی می 6 و تاریخ عرضه آن نیز مشخص شد. این اسمارت فون که به عنوان جانشین شیائومی می 5 و نسخه به روزرسانی شده آن، شیائومی می 5 اس، معرفی شد، گوشی پرچمداری است که نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. اما این محصول جدید نسبت به نسل قبلی خود، چه پیشرفت هایی داشته است؟

مهمترین ویژگی شیائومی می 6 وجود پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 در آن است. این گوشی، اولین محصول مجهز به آخرین تراشه کوالکام در چین و دومین پرچمدار مجهز به اسنپدراگون 835، پس از گلکسی اس 8 سامسونگ، در بازارهای جهانی خواهد بود. جالب است که ال جی نتوانست ال جی جی 6 خود را به این تراشه مجهز کند؛ اما شیائومی پرچمدار جدید خود را با این پردازنده راهی بازار کرد؛ البته این موضوعی است که در آینده بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

ویژگی بعدی که در پرچمدار جدید شیائومی به چشم می آید، دوربین شیائومی می 6 است. دوربین دوگانه ای که به سبک دوربین آیفون 7 پلاس به لنزهای تله فوتو مجهز شده و قادر است که زوم نوری واقعی تا دو برابر (2X) را ارائه دهد. از دیگر مشخصات جدید این دستگاه که ظاهرا آن نیز از فهرست اپل اقتباس شده، وجود بلندگوهای استریو است که به نظر می رسد درست مشابه با آیفون های اپل راه اندازی شده است.

یک اسکنر اثر انگشت بیضوی شکل که در زیر شیشه جانمایی شده، در پایین نمایشگر 5.15 اینچی آن قرار گرفته است. حاشیه های دور قاب زیادی در بالا و پایین این گوشی دیده می شود. گویا شیائومی در این محصول جدید خود، چندان اعتقادی به استفاده از نمایشگر بدون حاشیه نداشته است.

قیمت شیائومی می 6 و تاریخ عرضه آن

قیمت شیائومی می 6 و تاریخ عرضه آن

گمان می کنید که قیمت شیائومی می 6 در بدنه ای فلزی که در رنگ های سفید، مشکی، آبی و نقره ای در دسترس خواهد بود، چقدر باشد؟!

درست است که این گوشی تا حدودی از مشخصات آیفون اپل تقلید کرده است؛ اما شاید با دیدن برچسب قیمتی آن، این موضوع را به دست فراموشی بسپارید!

قیمت شیائومی می 6 در تمامی نسخه هایی که به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند، تنها 363 دلار خواهد بود و این در حالیست که نسخه 128 گیگابایتی آن نیز با 421 دلار معامله خواهد شد.

قیمت شیائومی می 6

قیمت شیائومی می 6 در بدنه ای سرامیکی با لبه های قاب طلایی نیز 436 دلار اعلام شده است، انصافا در بحث قیمتی، این گوشی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. شیائومی می 6 در 28 آوریل (8 اردیبهشت ماه) از راه می‌رسد.

این قیمت و تاریخی که برای شیائومی می 6 اعلام شده، در بازارهای چین به واقعیت خواهد پیوست؛ اما انتظار می‌رود که قیمت جهانی این دستگاه در بازارهای مختلف، چیزی در حدود 20 تا 30 درصد بالاتر از این مقدار باشد.

آیا قیمت شیائومی می 6 شما را تحریک به خرید آن نخواهد کرد؟

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر