;
coinex

تست مقاومت گلکسی اس 8 نتایج تعجب برانگیز و شکننده ای بر جای گذاشت!

مقاومت گلکسی اس 8

با توجه به اتفاقاتی که سامسونگ در سال گذشته پشت سر گذاشت، اکنون مقاومت گلکسی اس 8 زیر ذره بین قرار دارد. به همین منظور تست‌هایی بر روی این گوشی انجام شد؛ اما نتایج این تست‌ها چه بود؟ جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

سال گذشته قطعا سال خوبی برای سامسونگ نبوده است؛ مخصوصا با وجود آتش سوزی‌هایی که گلکسی نوت 7 و گلکسی اس 7 دچار آن شدند! اما این مسئله بدین معنا نیست که کمپانی SquareTrade قصد دارد که وارانتی خود را از گلکسی اس 8 سلب کند.

این کمپانی باتری گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در معرض آزمایشات مختلفی قرار داده و به نتایج خوبی هم دست یافته است. این گونه که این کمپانی بیان کرده، مقاومت گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از پرچم‌داران پیش از خود (گلکسی اس 7 و اس 7 اج) بالاتر است.

ربات‎هایی جهت  تست این گوشی هوشمند جدید سامسونگ مورد استفاده قرار گرفتند؛ این ربات‌ها این گوشی را پرت کردند، بر روی زمین انداختند و حتی آن را در آب غوطه ور کردند تا مقاومت گلکسی اس 8 را کاملا مورد آزمایش قرار دهند، در نهایت فکر می‌کنید نتیجه آزمایشات چه شد؟! هنگامی که بدنه براق و شیشه ای گلکسی اس 8 تحت فشار زیاد قرار گرفت، تقریبا می‌توان گفت که از هم متلاشی شد!

ترک‌ها بلافاصله پس از زمانی ایجاد شد که گلکسی اس 8 اولین برخورد خود را با زمین تجربه کرد (و البته قسمت‌هایی از لبه‌های این گوشی هم لب پر شدند). بدنه تمام شیشه ای این گوشی هم درست پس از این که بر روی زمین افتاد، دچار ترک و حتی شکستگی‌های خطرناک در پشت و حاشیه‌های گوشی شد.
البته برخی از این تست‌ها نتایج خوبی داشتند؛ به عنوان مثال ضد آب بودن این گوشی تست شد. گلکسی اس 8 را در آب انداختیم تا ببینیم چه می‌شود، که خوشبختانه تست مقاومت گلکسی اس 8 از این مرحله سربلند بیرون آمد! به علاوه، کمپانی SquareTrade اعلام کرده است که تعمیر گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بسیار سخت است اما غیرممکن نیست.

این کمپانی بزرگ همچنین یک نظر سنجی میان 1051 نفر از کاربران این گوشی‌ها در ماه آوریل برگزار کرد؛ نتایج نظر سنجی حاکی از این موضوع بود که به نظر کاربران، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بسیار موفق خواهند بود.

مدیرعامل خلاق کمپانی SquareTrade نصیحت کوچکی برایتان دارد :”از گلکسی اس 8 به سادگی نگذرید.” این شخص پیش از آن که چنین نصیحتی داشته باشد گفت:

“ما دریافتیم که 89 درصد از کاربران سامسونگ، با وجود اتفاقاتی که در سال گذشته برای این کمپانی افتاد، باز هم نظرات کاملا مثبتی نسبت به سامسونگ دارند و 36 درصد آن‌ها تصمیم دارند در طی 6 ماه آینده، گوشی گلکسی اس 8 را تهیه کنند.”

.

منبع: Cnet

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر