;
coinex

موبایل گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شد؛ سلام ایران!

موبایل سامسونگ گلکسی S8 و سامسونگ گلکسی S8 پلاس، پرچمداران سال 2017 سامسونگ با پردازنده اگزینوس 8895 همراه با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شدند.
پرچمدارن جدید سری کهکشانی شرکت کره‌ای سامسونگ برای سال 2017 میلادی یعنی گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس بالاخره پس از چند روز از عرضه جهانی به صورت غیر رسمی و از طریق کشور امارات متحده عربی بدون گارانتی و با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شده‌اند. همچنین پیش فروش این گوشی به صورت رسمی و با هدایایی ویژه توسط شرکت پارس مایکروتل با عنوان مایکروتل پالاس شروع شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید، سامسونگ در فروردین ماه سال جاری اقدام به رونمایی از پرچمداران خود یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس طی یک مراسم خصوصی در شهر نیویورک، با حضور جمعی از طرفداران این برند و اصحاب رسانه کرد که در آن از ویژگی‌های اصلی و اطلاعات این گوشی‌های قدرتمند و زیبا پرده برداشت و به تمامی شایعات نسبت به این تلفن‌های هوشمند که قطعا فروش بسیار خوبی در انتظار آن‌ها مخصوصا در کشور ایران است، پایان داد و حالا این تلفن‌های هوشمند چند روزی است که با قیمتی نسبتا نجومی به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی وارد بازار ایران شده‌اند و پشت ویترین فروشگاه‌های پاساژ علائدین و چارسو دیده می‌شوند.

موبایل سامسونگ گلکسی S8 و سامسونگ گلکسی S8 پلاس، پرچمداران سال 2017 سامسونگ با پردازنده اگزینوس 8895 همراه با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شدند.

شما می‌توانید گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 نسخه پردازنده اگزینوس 8895 را با قیمت 4 میلیون و 300 هزار تومان به صورت بدون گارانتی در رنگ طلایی و مشکی خریداری کنید. همچنین سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس نسخه پردازنده اگزینوس 8895 به صورت بدون گارانتی و در رنگ طلایی و مشکی با قیمت 5 میلیون و 250 هزار تومان را  در رنگ طلایی و مشکی در بازار شهر تهران خریداری کنید.

جالب است بدانید که برخی از لوازم جانبی غیر اصلی و متعلق به برندهای اسپیژن و … از جمله گلس، گلس سه بعدی، قاب و کاورهای متنوع از جنس پلاستیک، شیشه و چرم برای گوشی هوشمند گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نیز با قیمتی از 30 تا 120 هزار تومان وارد بازار ایران شده است اما اگر قصد دارید تا لوازم جانبی با کیفیتی در اختیار داشته باشید منتظر لوازم جانبی اصلی پرچمداران جدید شرکت سامسونگ با قیمتی بالا تا چندین روز دیگر در نمایندگی‌های رسمی فروش محصولات سامسونگ موبایل در ایران باشید.

گفتنی است که سامسونگ‌ بسته‌های خاص پیش‌فروش گلکسی S8 و +S8 را در چهار فروشگاه آنلاین با قیمت 2,880,000 و 3,180,000 تومان عرضه کرده است. هر بسته شامل یک گوشی گلکسی S8 یا گلکسی +S8 (بنا بر انتخاب کاربر)، یک شارژر بی‌سیم، کاور شفاف، محافظ صفحه اصلی گوشی گلکسی S8 یا +S8 و یک عدد کابل USB Type-C اضافه برای راحتی شارژ گوشی در هر زمان و مکان خواهد بود.

همچنین به تعدادی از خریداران این گوشی ها به قید قرعه Samsung DeX هدیه داده می شود که گجتی کاربردی برای کاربران حرفه‌ای است؛ اما باید توجه داشته باشید که فعلا فروش این گوشی در طرح پیش فروش به دلیل تقاضای بالا متوقف شده است و باید تا 9 اردیبهشت ماه منتظر عرضه مجدد و ورود به بازار این گوشی باشیم.

موبایل سامسونگ گلکسی S8 و سامسونگ گلکسی S8 پلاس، پرچمداران سال 2017 سامسونگ با پردازنده اگزینوس 8895 همراه با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شدند.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند گلکسی S8 باید به پردازنده اگزینوس 8895 و پردازنده اسنپدراگون 835، صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع سوپرآمولد با کیفیت +QHD همراه با صفحه اج و تراکم پیکسلی 570 پیکسل در هر اینچ با محافظت گوریلا گلس 5، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 همراه با فوکوس اتوماتیک و فلاش LED دوگانه و OIS، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه با فوکوس اتوماتیک، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از فناوری NFC، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه، بلوتوث نسخه 5.0، باتری 3 هزار میلی‌آمپر با فناوری شارژ سریع سامسونگ در دو حالت شارژ به صورت کابل و شارژ به صورت وبی‌سیم ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با دستیار صوتی بیکسبی اشاره داشت.

گوشی گلکسی S8 پلاس به  پردازنده اگزینوس 8895 و پردازنده اسنپدراگون 835، صفحه نمایش 6.2 اینچی از نوع سوپرآمولد +QHD با وضوح تصویر 2960 در 1440 پیکسل همراه با صفحه اج و تراکم پیکسلی 529 پیکسل در هر اینچ با محافظت گوریلا گلس 5، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 همراه با فوکوس اتوماتیک و فلاش LED دوگانه و OIS، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه با فوکوس اتوماتیک، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از فناوری NFC، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه، بلوتوث نسخه 5.0، باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع سامسونگ در دو حالت شارژ به صورت کابل و شارژ به صورت وبی‌سیم و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با دستیار صوتی بیکسبی مجهز شده است.

توصبه کارشناسان بازار سایت تکرا به شما این است که اگر قصد خرید یکی از پرچمداران جدید شرکت سامسونگ برای سال 2017 میلادی یعنی گوشی هوشمند گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را دارید بهتر است کمی صبر کنید تا در اواخر اردیبهشت ماه و یا اوایل خرداد ماه آن را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید؛ اما اگر دوست دارید در آینده‌ای نزدیک صاحب یکی از این اسمارت فون‌های زیبا و قدرتمند شوید بهتر است تا در جشنواره پیش فروش آن شرکت کنید تا آن را با قیمت مناسب و هدایایی تحویل بگیرید و به این شکل بتوانید قیمت نسبتا بالای آن در پیش فروش را با ارزش هدایای آن جبران کنید.

موبایل سامسونگ گلکسی S8 و سامسونگ گلکسی S8 پلاس، پرچمداران سال 2017 سامسونگ با پردازنده اگزینوس 8895 همراه با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شدند.

در هر صورت گوشی‌‎های پرچمدار گلکسی S8 و گلکسی  S8 پلاس نیز به سرعت  همچون محصولات جدید اپل و تنها در طول چند روز به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شدند و کمپین پیش فروش آن‌ها نیز توسط یکی از نمایندگان سامسونگ شروع شده است که نشان از اهمیت بازار ایران برای شرکت سامسونگ نسبت به بازار کشورهای خاورمیانه است و باید امیدوار بود تا دیگر برندها نیز همین روال را در پیش بگیرند و سرعت عرضه تلفن‌های هوشمند در بازار ایران افزایش پیدا کند؛ چرا که این روزها بازار ایران یکی از بازارهای بزرگ تقاضای تلفن هوشمند در آسیا و به ویژه منطقه خاورمیانه است.

گفتنی است که موبایل‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ تا اواخر مرداد ماه هیچ رقیبی در بازار ایران نخواهند داشت تا زمانی که قدرتمندترین موبایل دنیا تا به امروز یعنی شیائومی می 6 به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شود. به همین سبب اگر مشکل مالی نداشته و علاقه‌ای نیز به خرید آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از اپل را ندارید، بهتر است در پیش فروش گلکسی S8 شرکت کنید و صاحب یک موبایل خاص و قدرتمند با قیمتی همچون رقیب بزرگ خود یعنی نسل هفتم آیفون شوید.

نظر شما در مورد پرچمداران زیبا و قدرتمند و البته گران قیمت سامسونگ در بازار ایران چیست؟ آیا شما گلکسی S8 و یا گلکسی S8 پلاس را خریداری خواهید کرد؟

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر