;
coinex

تنها 7.1% از دستگاه های اندرویدی به اندروید نوقا مجهز هستند

تنها 7.1% از دستگاه های اندرویدی به اندروید نوقا مجهز هستند

در حال حاضر، اندروید نوقا روی 7.1 درصد از دستگاه های اندرویدی اجرا می شود؛ نسخه های اندروید لالی پاپ و مارشمالو هنوز هم درصد بالایی را به خود اختصاص داده اند.

اندروید 7.0 نوقا در آگوست سال 2016 به طور رسمی معرفی شد. از آن زمان تا به حال، دستگاه های اندرویدی جدیدتر، آخرین نسخه ی اندروید را دریافت کردند. این روزها نیز بسیاری از گوشی هایی که به تازگی راه اندازی می شوند، از آخرین نسخه ی اندروید 7.0 نوقا برخوردار هستند. اندروید نوقا به عنوان جایگزینی برای اندروید 6.0 مارشمالو معرفی شد.

آخرین گزارشات از توزیع کنندگان اندروید نشان می دهد که اندروید 7.0 نوقا در حال حاضر، روی 6.6 درصد از دستگاه های اندرویدی اجرا می شود، در حالیکه نسخه 7.0 اندروید نوقا، تنها روی 0.5 درصد از دستگاه ها قابل اجراست. به بیان ساده تر، 7.1 درصد از دستگاه های اندرویدی به نوقا مجهز هستند. آمار ماه گذشته نشان می دهد که نسخه های 7.0 و 7.1 اندروید نوقا به ترتیب در 4.5 و 0.4 درصد از دستگاه ها قابل اجرا بود. حال در مقایسه با ماه گذشته باید بگوییم که این سیستم عامل، 45 درصد رشد داشته است.

7.1 درصد از دستگاه های اندرویدی به نوقا مجهز هستند.

لازم به ذکر است که این تعداد، هنوز هم در مقایسه با اندروید 6.0 مارشمالو که روی 31.2 درصد از دستگاه ها اجرا می شود، بسیار اندک است. در حال حاضر، اندروید 5.0 و 5.1 لالی پاپ با 32 درصد پیشتاز است. به نظر می رسد که پایگاه داده اندروید 6.0 مارشمالو تا زمان انتشار آمار بعدی، از اندروید لالی پاپ سبقت بگیرد.

نسخه ی قدیمی تر اندروید 4.4 با نام کیت کت، روی 18.8 درصد از دستگاه های اندرویدی اجرا می شود. قبل از آن نیز نسخه های متفاوتی از اندروید جلی بین قرار دارد که روی 9.1 درصد از دستگاه های اندرویدی اجرا می شوند. نسخه اندروید Ice Cream Sandwich نیز روی 0.8 درصد از دستگاه ها و نسخه ی نون زنجبیلی، روی 1 درصد از دستگاه ها اجرا می شود. در این لیست، به نسخه های قدیمی تر اندروید که کمتر از 0.1 درصد را نشان می دهند، اشاره نشده است.

در حال حاضر، گوگل خود را برای معرفی از اندروید O آماده می کند. انتظار می رود که رونمایی از این اندروید در کنفرانس I/O 2017 انجام شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر