;
coinex

رونمایی ایسر از لپ تاپ ویندوز 10 اس TravelMate Spin B1

رونمایی ایسر از لپتاپ ویندوز 10 اس TravelMate Spin B1

شرکت ایسر به تازگی پس از معرفی سیستم عامل جدید ویندوز 10 اس مایکروسافت که رقیبی برای کروم گوگل به شمار می رود، لپتاپی را با چنین پلتفرمی معرفی کرده است.

این نوت بوک، TravelMate Spin B1 نام داشته و پیشتر نسخه ویندوز 10 آن روانه بازار شده است. در مشخصات آن نیز اختلاف بسیاری میان نسخه ویندوز 10 اس و ویندوز 10 وجود نداشته و این لپتاپ یک محصول کارآمد و مقرون به صرفه محسوب می شود. شرکت تایوانی اخیرا نسخه ویندوزی TravelMate Spin B1 را با قیمت 399 دلار عرضه کرده اما نسخه ویندوز 10 اس تنها 299 دلار قیمت دارد. بنابراین می تواند گزینه مناسبی برای دانشجویان و دانش آموزان باشد تا با هزینه کم، لپتاپی مناسب آموزش خریداری کنند.

البته هدف مایکروسافت نیز از معرفی سیستم عامل ویندوز 10 اس آموزش بوده تا کمکی برای دانشجویان و دانش آموزان باشد. TravelMate Spin B1 نیز با مشخصات رده پایه خود می تواند کارآمد باشد و نیاز افراد را به این دست نوت بوک ها برطرف سازد.

TravelMate Spin B1 دارای مشخصات سطح پایینی بوده که مطابق قیمت 299 دلاری است. از مشخصه های آن باید به صفحه نمایش 11.6 اینچی 1080*1920 پیکسلی FHD، پردازنده چهار هسته ای Celeron اینتل، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، گرافیک مجتمع اینتل HD Graphics 500، بلوتوث 4.0، یک پورت USB 3.0-A، یک پورت USB 2.0-A، یک خروجی HDMI، وزن 1 کیلوگرمی، عمر باتری 13 ساعته و کانکتور گیگابیت اترنت اشاره داشت.

همانطور که گفته شد نسخه ویندوزی این لپتاپ 399 دلار است و نسخه ویندوز 10 اس با قیمت 299 دلاری اختلاف قیمت 100 دلاری را شامل می شود. چنین اختلاف قیمتی ارزش خرید نسخه ویندوز 10 اس TravelMate Spin B1 بیشتر کرده و به نوعی مقرون به صرفه‌تر به شمار می رود.

متاسفانه شرکت تایوانی ایسر تاریخ عرضه این نوت بوک جدید را مشخص نکرده اما انتظار می رود در تابستان سال جاری شاهد عرضه آن باشیم.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر