coinex
راهنمای خرید تکراتو

دیگو مارادونا با شرکت کونامی به توافق رسید

دیگو مارادونا با شرکت کونامی به توافق رسید

اختلاف بین کونامی و اسطوره فوتبال آرژانتین دیگو مارادونا، چندان طول نکشید. خبرهای جدید، حاکی از این است که دو طرف خارج از دادگاه با هم به توافق رسیدند. مارادونا ماه گذشته از شرکت کونامی سازنده سری بازی هایPro Evolution Soccer ، به جرم استفاده بدون از اجازه از چهره اش شکایت کرده بود.

هنوز جزئیات مالی این توافق اعلام نشده است، اما به نظر می رسد، با توجه به این که شرکت کونامی در جریان این مذاکرات با مارادونا برای تبلیغات این سری بازی تا سال 2020 به توافق رسیده، فوتبالیست سابق رقمی بالایی را دریافت خواهد کرد. فوتبالیست سال های دور آرژانتین اعلام کرد، قصد دارد، بخشی از مبلغ پرداختی کونامی را صرف توسعه فوتبال در سرزمین مادری خود آرژانتین کند.

این توافق عقب نشینی بزرگی محسوب می شود، اما کونامی اعلام کرد، حاضر به انجام هر کاری برای به توافق رسیدن با یکی از مشهورترین چهره های ورزشی جهان است. تاکایوکی کوبو، رئیس شرکت کونامی، حتی شخصا سفری را به آرژانتین انجام داد تا مستقیما با خود مارادونا مذاکره کند. بنابراین، این عقب نشینی چندان عجیب نیست. PES 2017 سری جدید بازی شرکت کونامی در حال حاضر، رقابت را به رقیب خود سری بازی هایFIFA  شرکت EA Sports واگذار کرده است و از دست دادن مارادونا هم نمی توانست، کمکی به کونامی برای این رقابت کند.

.

منبع: engadget

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر