;
coinex

کمپانی وان پلاس اولین تیزر رسمی گوشی وان پلاس 5 را منتشر کرد

کمپانی وان پاس اولین تیزر رسمی گوشی وان پلاس 5 را منتشر کرد

اخیرا اخبار و شایعات بسیاری پیرامون جدیدترین پرچمدار کمپانی وان پلاس، یعنی گوشی وان پلاس 5 شنیده می شود.

مشخصات گوشی وان پلاس 5 طی چند هفته ی گذشته، بارها و بارها فاش شد؛ علاوه بر این، تصاویری نیز به بیرون درز کرد که از مجهز بودن این گوشی هوشمند به دوربین دوگانه خبر می دادند.

در حال حاضر نیز این کمپانی چینی تصمیم گرفت با انتشار اولین تیزر رسمی خود، مهر تاییدی بر وجود گوشی وان پلاس 5 بزند. در این تیزر که از طریق وبسایت ویبو وان پلاس منتشر شده، حروف HELLO 5 دیده می شود و لوگوی وان پلاس نیز در گوشه سمت چپ قرار گرفته است. این کمپانی با کپشن “Hey Summer! Give me 5” (سلام تابستان، بزن قدش) این تیزر را منتشر کرده است.

در حال حاضر نیز این کمپانی چینی تصمیم گرفت با انتشار اولین تیزر رسمی خود، مهر تاییدی بر وجود گوشی وان پلاس 5 بزند.

همانطور که مشاهده می کنید، اطلاعات بیشتری درباره ی گوشی وان پلاس 5 منتشر نشده است؛ البته با توجه به کپشن می توان گفت که این کمپانی برای راه اندازی در فصل تابستان برنامه ریزی کرده است.

مشخصات گوشی وان پلاس 5

اخبار و شایعات حاکی از آن هستند که گوشی وان پلاس 5 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن کواد اچ دی برخوردار خواهد بود. همچنین انتظار می رود یک تراشه اسنپدراگون 835 نیز همراه با یک رم 6 یا 8 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را به عهده داشته باشند. برخی نیز معتقدند کمپانی وان پلاس قصد دارد اولین تنظیمات دوربین دوگانه را روی گوشی وان پلاس 5 قرار دهد.

یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی نیز همراه با قابلیت Dash Charge 2.0 برای این گوشی اندرویدی در نظر گرفته شده؛ لازم به ذکر است که Dash Charge، نسل بعدی تکنولوژی شارژ کمپانی وان پلاس به شمار می رود. البته در نظر داشته باشید که تمام این مشخصات در حال حاضر، تنها شایعه هستند و هیچ چیز هنوز قطعی نیست.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر