;
coinex

امکان آپلود تصاویر از طریق وب سایت موبایل اینستاگرام فراهم شد

امکان آپلود تصاویر از طریق وب سایت موبایل اینستاگرام فراهم شد

کاربران اینستاگرام دیگر نیازی به اپلیکیشن برای ارسال تصاویر ندارند. این شرکت ویژگی جدیدی را ارائه داده که می‌توان از طریق وب سایت اینستاگرام در موبایل، تصویر  مورد نظر را پست کرد. ارسال ویدیو، افزودن فیلتر، ارسال استوری یا ارسال پیام مستقیم، هنوز هم امکان پذیر نیست. شما فقط می‌توانید آن‌ها را بچرخانید یا به اندازه مربع برش دهید. البته هنوز می‌توانید از طریق وبسایت برای خود پروفایل ایجاد کنید.

یک نسخه فشرده از صفحه جستجو نیز در وب سایت موبایل اینستاگرام موجود است. به گزارش TechCrunch، اینستاگرام از ماه مارس در حال آزمایش این قابلیت بوده است.

وب سایت موبایل اینستاگرام قبلا فقط برای مشاهده اعلان‌ها و فیدها بود، اما اکنون بیشتر از قبل به اپلیکیشن خود شباهت دارد. این شرکت در حال طراحی مجدد یا تغییر در نسخه دسکتاپ Instagram.com نیست و آپلود تصاویر نیز تنها از طریق موبایل و تبلت امکان پذیر است.

صرف نظر از اتصال به داده یا موبایلی که کاربران استفاده می‌کنند، این تجربه جدید در موبایل، از اهداف شرکت برای دسترسی بیشتر مردم به پلتفرم است. در همین راستا، در ماه گذشته، اینستاگرام نسخه آفلاین را برای کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی عرضه کرد. تصاویر نسخه وب سایت اینستاگرام در موبایل را در زیر مشاهده می‌کنید:

وب سایت موبایل اینستاگرام

وب سایت موبایل اینستاگرام

وب سایت موبایل اینستاگرام

وب سایت موبایل اینستاگرام

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر