;
coinex

ایسوس زنفون 4 مکس در وب‌سایت این کمپانی ظاهر شد

ایسوس زنفون 4 مکس در وب‌سایت این کمپانی ظاهر شد
کمتر از یک سال گذشته، ایسوس گوشی ایسوس زنفون 3 مکس را عرضه کرد و اکنون به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا جانشین آن را معرفی کند. به تازگی گوشی ایسوس زنفون 4 مکس در پایگاه داده رویال کلوب ایسوس که سرویس های خدماتی، تعمیر و نگهداری برای محصولات ایسوس ارائه می‌دهد، ظاهر شد و تایید کرد که این دستگاه به زودی وارد بازار خواهد شد.

لیست منتشر شده برای گوشی ایسوس زنفون 4 مکس با اسم رمز ZC553KL نشان می‌دهد که این اسمارت فون دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی است که از یک پردازنده کوالکام قدرت می‌گیرد. با اینکه تاریخ دقیق رونمایی این گوشی هوشمند هنوز مشخص نشده است؛ اما شایعات حکایت از آن دارند که این دستگاه به همراه گوشی دیگری از زنفون به طور رسمی در اواخر این ماه معرفی خواهند شد.

لیست منتشر شده برای گوشی ایسوس زنفون 4 مکس با اسم رمز ZC553KL نشان می‌دهد که این اسمارت فون دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی است

در لیست منتشر شده در این پایگاه داده، دو دستگاه زنفون AR نیز به چشم می‌خورد. دستگاه هایی که با اسم رمز V570KL و ZS571KL در این وب‌سایت قرار گرفته است. اولین دستگاه زنفون AR در نمایشگاه CES 2017 امسال رخ نشان داد.

این خط جدید از گوشی های هوشمند ایسوس، مبتنی بر واقعیت افزوده تانگوی گوگل طراحی شده و با هدست واقعیت مجازی دی‌دریم گوگل نیز هم‌خوانی دارد.

ایسوس گفته است که قصد دارد تا امسال چیزی در حدود 40 میلیون گوشی هوشمند را عرضه کند؛ بنابراین هیچ جای تعجب نخواهد بود، اگر این شرکت بخواهد مدل های مختلفی را در ماه های آینده منتشر کند. باید منتظر بود و دید که چه محصولاتی از دروازه این کارخانه عبور کرده و به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر