coinex
راهنمای خرید تکراتو

سه مدل از گوشی ایسوس زنفون 4 تا اواسط خرداد ماه معرفی خواهند شد

سه مدل از گوشی ایسوس زنفون 4 تا اواسط خرداد ماه معرفی خواهند شد
انتظار می‌رود که ایسوس در نمایشگاه Computex 2017 که در اواخر ماه جاری برگزار خواهد شد، از سری گوشی‌های ایسوس زنفون 4 رونمایی کند. این نمایشگاه از 30 مه (9 خرداد) تا 3 ژوئن (13 خرداد) دایر خواهد بود.

سه مدل جدید از سری گوشی های ایسوس زنفون 4 که در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی خواهد شد، به دسته بندی های مختلف بازار تعلق داشته و با قیمت های متفاوتی عرضه می‌شود. این گونه که به نظر می‌رسد، گوشی ایسوس زنفون 4 مکس ارزان ترین مدل در بین این سه محصول جدید است که در دسته بندی گوشی‌های میان رده قرار خواهد گرفت.

ایسوس زنفون 4 گوشی هوشمندی است که در بالاترین سطح از گوشی‌های میان رده قرار گرفته و می‌تواند با برخی از گوشی‌های پرچمدار بازار نیز رقابت کند و بالاخره آخرین مدل از این سری از محصولات ایسوس، گوشی ایسوس زنفون 4 اس است، گوشی هوشمند بالا رده ای که از مشخصات چشم گیری برخوردار خواهد بود.

در حال حاضر ما فقط اطلاعات کمی به همراه یک تصویر از ایسوس زنفون 4 مکس در دست داریم که تا حدودی برخی از شایعات قبلی درباره این گوشی را تایید می‌کند. یکی از این جزئیات وجود دوربین دوگانه در پنل پشتی این گوشی است.

مشخصات گوشی ایسوس زنفون 4 مکس

ایسوس زنفون 4 مکس دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی بوده و از یک تراشه کوالکام که می‌تواند اسنپدراگون 630 و یا اسنپدراگون 660 باشد، قدرت خواهد گرفت؛ اما تاکنون .هیچ اطلاعاتی درباره مقدار فضای ذخیره سازی آن وجود ندارد.

یکی دیگر از ویژگی های بارز گوشی ایسوس زنفون 4 مکس باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی (در برخی منابع به وجود باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره شده) آن است. اگر چه سنسور اثر انگشت در پنل پشتی آن دیده نمی‌شود؛ اما این احتمال وجود دارد که این سنسور در دکمه فیزیکی هوم تعبیه شده باشد.

متاسفانه تاکنون اطلاعاتی از ایسوس زنفون 4 و ایسوس زنفون 4 اس به بیرون درز نکرده و مشخصات آنها در هاله ای از ابهام قرار گرفته است

متاسفانه تاکنون اطلاعاتی از ایسوس زنفون 4 و ایسوس زنفون 4 اس به بیرون درز نکرده و مشخصات آنها در هاله ای از ابهام قرار گرفته است؛ اما تا حدود بسیار زیادی می‌توان پیش بینی کرد که دوربین دوگانه یکی از ویژگی‌های برجسته در هر دو مدل باشد.

ما امیدواریم که در روزهای آتی جزئیات بیشتری درباره دو مدل دیگر به دست آوریم. اما اگر چنین چیزی هم اتفاق نیفتد، یک چیز مسلم است؛ هر سه گوشی در کامپیوتکس 2017 رخ نشان خواهند داد.

گوشی ایسوس زنفون 4 اس است، گوشی هوشمند بالا رده ای که از مشخصات چشم گیری برخوردار خواهد بود.

.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر