;
coinex

گوشی هوشمند جان سخت ZTE تاییدیه TENAA را دریافت کرد

گوشی هوشمند و جان سخت ZTE تاییدیه TENAA را دریافت کرد
گوشی هوشمند جان سخت ZTE تاییدیه آژانس رگولاتوری چین (تنا) را دریافت کرد. شرکت ZTE به عنوان یکی از کمپانی های فعال در زمینه تولید تلفن هوشمند شناخته می شود که تاکنون محصولات مختلفی را به بازار عرضه کرده است. حال به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد تا بزودی اسمارت فون جان سختی را معرفی کند.

تاکنون اطلاعاتی از گوشی هوشمند و جان سخت ZTE منتشر نشده؛ اما به تازگی در پایگاه داده TENAA چین محصولی به شماره مدل C501 آشکار شده است.

هیچ اطلاعات سخت افزاری مربوط به این دستگاه آشکار نبوده تا بتوانیم آن را مورد بررسی قرار دهیم؛ اما به نظر می رسد که این دستگاه یک محصول مناسب کسب و کار باشد تا مصارف عمومی.

باتوجه به گزارش ها، زد تی ای می خواهد مشخصاتی چون صفحه نمایش 4.5 اینچی TFT با رزولوشن 480*854 پیکسلی، پردازنده ای با فرکانس 1.1 گیگاهرتزی، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی با اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا 64 گیگابایت و برخی مشخصات دیگر برای C501 آینده در نظر گیرد.

مشخص نشده چه نوع پردازنده ای را باید در C501 مشاهده کرد؛ اما بعید است یک مدل رده بالا باشد. در تصویر شاهد گوشی هوشمندی هستیم که همانند اسمارت فون جان سخت پوشش مستحکمی داشته و قطعا می تواند رقیبی برای سازندگان های گوشی های هوشمندی در این دست محسوب شود.

در دیگر مشخصات باید به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه 4G، سیستم عامل اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی و برخی ویژگی‌های دیگر اشاره داشت.

قطعا با مشاهده تصویر محصول ZTE به یاد تلفن های هوشمند کاترپیلار و Kyocera خواهید افتاد. به نظر می رسد هدف ZTE از توسعه چنین محصولی، تولید رقیب برای چنین برندهایی خواهد بود.

با استاندارد IP68 که به معنای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است، C501 اسمارتفونی کاملا مقاوم است. جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند در کار نیست تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر بود تا این شرکت چینی، این گوشی هوشمند را معرفی کند.

.

منبع: mobilescout

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر