;
coinex

مشخصات موتو ایکس 4 به بیرون درز کرد

مشخصات موتو ایکس 4 به بیرون درز کرد
چند روزی است که خبرهای مربوط به گوشی موتو ایکس 2017 در فضای آنلاین منتشر می‌شود و دیروز نیز در تکرا به آن پرداختیم. روز گذشته اسلایدهایی منتشر شد که گفته می‌شد به موتو ایکس 2017 تعلق دارد؛ اما ساعاتی پس از آن، ایوان بلاس معروف با به اشتراک گذاشتن پستی در توییتر به این نکته اشاره کرد که این دستگاه موتو ایکس 2017 نامیده نخواهد شد و به جای آن با نام موتو ایکس 4 (Moto X4) وارد بازار خواهد شد.

در حال حاضر مشخصات موتو ایکس 4 به بیرون درز کرده و گفته می‌شود که این دستگاه به زودی در بازارهای چین عرضه خواهد شد. اگر این شایعات به واقعیت بپیوندد، مشخصات موتو ایکس 4 از ورود گوشی هوشمند قابل قبولی به بازار خبر می‌دهد.

مشخصات موتو ایکس 4

بر اساس خبرهای منتشر شده، این دستگاه از پردازنده ای که اخیرا کوالکام آن را معرفی کرده است، قدرت می‌گیرد. این تراشه، اسنپدراگون 660 است. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می‌دهد؛ اما تاکنون هیچ اطلاعاتی از اندازه نمایشگر آن به بیرون درز نکرده است.

با اینکه جزئیاتی از اندازه نمایشگر وجود ندارد؛ اما گفته می‌شود که در بالای صفحه نمایش ان به جای یک شیشه محافظ 2.5D یک شیشه منحنی 3D قرار گرفته است. برخلاف دیگر گوشی‌های هوشمند این کمپانی، موتورولا موتو ایکس 4 با یک بدنه ترکیبی از فلز و شیشه خودنمایی خواهد کرد.

این جزئیات هنوز تایید نشده است؛ اما به نظر می‌رسد که موتو X4 با کد حفاظتی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، با تکنولوژی توربو شارژر و البته هوش مصنوعی معرفی شود.

بله درست خواندید، احتمالا کمپانی موتورولا با مجهز کردن موتو ایکس 4 به هوش مصنوعی به صف دارندگان این ویژگی برای محصولات خود خواهد پیوست.

انتظار می رود که در روزهای آتی خبرها و اطلاعات بیشتری از مشخصات موتو ایکس 4 منتشر شود؛ تا آن زمان کمی صبر کنید و با تکرا همراه باشید.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر