;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7R تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7R تاییدیه بلوتوث را دریافت کردکمپانی سامسونگ به زودی قصد دارد گوشی گلکسی نوت 7R (نسخه تعمیر شده گلکسی نوت 7 اصلی) را در برخی بازارها عرضه کند.

این غول کره ای در ماه اسفند گذشته اعلام کرده بود که برای راه اندازی دوباره این گوشی هوشمند، برنامه ریزی کرده است؛ اما زمان دقیق آن را مشخص نکرده بود. گلکسی نوت 7R تا به حال چندین تاییدیه را دریافت کرده و باید قبل از راه اندازی در برخی بازارها، چند مجوز دیگر را نیز دریافت کند.

این گوشی هوشمند توانست تاییدیه بلوتوث را دریافت کند؛ این تاییدیه در حال حاضر، روی وبسایت Bluetooth SIG قابل مشاهده است. این تاییدیه نشان می دهد گوشی گلکسی نوت 7R با شماره مدل SM-N935F، توسط این سازمان تایید شده است.

کمپانی ساموسنگ هنوز هم نام بازارهایی که در آن به عرضه گلکسی نوت 7R می پردازد را اعلام نکرده است؛ اما به طور قطع، این گوشی هوشمند در آمریکا عرضه نخواهد شد. در حال حاضر، کشورهای کره جنوبی و چین در لیست عرضه قرار دارند.

علاوه بر این، قیمت رسمی این تلفن هوشمند مشخص نشده، اما انتظار می رود با قیمت 620 دلار در کره جنوبی به فروش برسد. طی چند روز آینده، اخبار بیشتری درباره  این گوشی منتشر خواهد شد.

ین تاییدیه نشان می دهد گوشی گلکسی نوت 7R با شماره مدل SM-N935F، توسط این سازمان تایید شده است.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فقط یه سوال مو جواب بدین من دیگه خسته شدم ازبس تحقیق کردم آیا این مدل جدید گلگسی نوت 7 به ایران هم میاد که شما اینجوری نظر میدین میخریمش یا نه؟ ؟ ؟ لطفا یکی جواب منو بدین

    پاسخ