;
coinex

نینتندو در حال ساخت نسخه موبایل بازی Legend of Zelda است

نینتندو در حال ساخت نسخه موبایل بازی Legend of Zelda است

شرکت نینتدو در حال توسعه و ساخت نسخه موبایل بازی Legend of Zelda است. احتمالا این بازی پس از نسخه موبایل بازی Animal Crossing که در سال جاری منتشر می‌شود، منتشر خواهد شد. مدیر عامل نینتندو Tatsumi Kimishima، در ماه قبل گفت که شرکت نینتندو می‌خواهد دو تا سه بازی موبایل جدید در سال مالی خود که در ماه مارس 2018 تمام می‌شود، منتشر کند.

وال استریت ژورنال که خبر ساخت این بازی را داده، عنوان بازی را گزارش نداده است و معلوم هم نیست که آیا این بازی، مانند Super Mario Run پرداختی است، یا مانند مدل رایگان بازی Fire Emblem Heroes خواهد بود که قبلا توسط این کمپانی منتشر شده اند. اما در کل حق امتیاز زلدا، به تنهایی کافی است تا طرفداران نینتندو را هیجان زده کند.

جایگاه Legend of Zelda از نظر منتقدان، بیش از چیزی است که در گذشته بود و این به خاطر موفقیت Breath of the Wild است. ایجاد کنترل‌های نسبتا پیچیده بازی زلدا برای موبایل، کاری چالش بر انگیز است؛ البته نینتندو قبلا دو عنوان از سری این بازی را برای DS عرضه کرد که کاملا با تاچ کار می‌کرد. نام این دو عنوان، Legend of Zelda: Phantom Hourglass و Legend of Zelda: Spirit Tracks بود.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر