;
coinex

نمونه واقعی از موبایل وان پلاس 5 با دوربین دوگانه رویت شد

نمونه واقعی از موبایل وان پلاس 5 با دوربین دوگانه رویت شد
در هفته گذشته طرح اسکیسی از موبایل وان پلاس 5 منتشر شد که طراحی آن را به نمایش درآورد. بر اساس گزارش های منتشر شده، این طرح متعلق به نمونه اولیه‌ای از این گوشی هوشمند بود و نه نسخه نهایی آن؛ اما چند ساعت قبل تصویری در فضای آنلاین به بیرون درز کرده که یک نمونه واقعی از موبایل وان پلاس 5 را نشان می‌دهد.

البته این طراحی، نمونه اولیه‌ای از این محصول را به نمایش می‌گذارد و احتمالا طراحی نهایی آن که در ماه آینده و یا در ماه جولای عرضه می‌شود، ممکن است که با این طرح فرق داشته باشد. در هر صورت این نمونه واقعی از موبایل وان پلاس 5 به ما نشان می‌دهد که می‌توانیم چه انتظاری از گوشی پرچمدار بعدی این کمپانی داشته باشیم.

در این تصویر جدید دو نکته قابل توجه وجود دارد. اول آنکه چیدمان دوربین دوگانه موبایل وان پلاس 5 به صورت عمودی بوده و دوم اینکه قاب پشتی آن، چیزی شبیه به گوشی وان پلاس 3T است.

موبایل وان پلاس 5

دوربین یکی از مهمترین ویژگی‌های قابل بحث در گوشی پرچمدار بعدی وان پلاس است. چندی پیش تصویری به بیرون درز کرد که دوربین دوگانه عمودی در پنل پشتی این گوشی را به تصویر می‌کشید، هر چند که گفته شد این یک تصویر تقلبی از موبایل وان پلاس 5 است. فاش کننده چینی دیگری ادعا کرده است که دوربین دوگانه وان پلاس 5، دوربینی دوگانه است که لنزهای آن به صورت افقی قرار گرفته اند؛ اما نمونه واقعی از این گوشی که در تصویر بالا می بینید، همان چیدمان دوربین دوگانه را نشان می‌دهد.

هیچ اطلاعی درباره ابعاد این گوشی در دسترس نیست. همچنین، تصویری از پنل جلویی موبایل وان پلاس 5 نیز در اختیارمان قرار نگرفته است. بر اساس شایعات قبلی ممکن است که در پنل جلویی شاهد یک دوربین دوگانه سلفی باشیم (این موضوع در طرح اسکیسی که چندی قبل از این گوشی منتشر شده بود، دیده شد).

از آنجا که در پنل پشتی این نمونه اولیه هیچ اسکنر اثر انگشتی دیده نمی‌شود، پس این احتمال وجود دارد که این سنسور در پنل جلویی جای گرفته باشد. یکی دیگر از جزئیات جدیدی که به همراه طراحی این گوشی به بیرون درز کرده قیمت وان پلاس 5 است، قیمتی بالایی که خبر از ورود یک گوشی قدرتمند و در عین حال با ساختاری پریمیوم را می‌دهد.

قیمت وان پلاس 5 حدود 649 دلار اعلام شده که احتمالا می‌تواند مربوط به طراحی بهبود یافته فلزی و سرامیکی در این گوشی باشد. این احتمال نیز وجود دارد که این تولید کننده چینی، با چنین قیمت گذاری به دنبال افزایش حاشیه سود خود از فروش موبایل وان پلاس 5 است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر