;
coinex

موتو زد 2 پلی موتورولا در TENAA چین رویت شد

موتو زد 2 پلی موتورولا در TENAA چین رویت شد

تاکنون اخبار مختلفی از مدل جدید خانواده موتو زد 2 منتشر شد که از جمله باید به موتو زد فورس و زد 2 پلی اشاره کرد. زد 2 پلی حتی در کنار نسل اول موتو زد آشکار شده و حال نوبت به TENAA رسیده تا این محصول جدید موتورولا را آشکار سازد.

در TENAA گوشی هوشمندی به شماره مدل XT1710-08 ذکر شده و با توجه به تصاویر آشکار، گوشی مذکور از ماژول دوربینی همانند نسل قبل بهره گرفته و بخش زیرین آن نیز یک فلاش LED کار شده است. در تصویر دیگر نیز پنل جلو با کلید فیزیکی Home همراه بوده و دوربین سلفی نیز در این پنل تعبیه شده است.

با توجه به مشخصات ذکر شده در TENAA، گوشی هوشمند موتو زد 2 پلی از صفحه نمایش 5.5 اینچی FullHD اولد، پردازنده ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و اسلات کارت میکرو اس دی بهره می برد. در بخش دوربین، یک سنسور 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سنسور سلفی 5 مگاپیکسلی به کار گرفته شده است تا پیکربندی مناسبی برای بخش عکس برداری/فیلم برداری آن به وجود آمده باشد. وزن Moto Z2 Play تنها 145 گرم و ابعاد آن 156*76*5 میلیمتر است. همچنین باتری 2820 میلی آمپر ساعتی در این گوشی به کار گرفته شده است.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید به انتظار ادامه داد.

[toggle title=”بیشتر بخوانید…” state=”open”]اولین تصویر موتو زد ۲ پلی به بیرون درز کرد[/toggle]

.

منبع: mobilescout

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر