;
coinex

موبایل میزو ام 5 سی معرفی شد؛ طراحی زیبا به همراه هوش مصنوعی One Mind

موبایل میزو ام 5 سی معرفی شد؛ طراحی زیبا به همراه هوش مصنوعی One Mind
پس از گذشت سه ماه از عرضه میزو ام 5 اس، این کمپانی چینی امروز از گوشی میان رده دیگری در سری M رونمایی کرد. موبایل میزو ام 5 سی در حساب توییتری این کمپانی به طور رسمی معرفی شد.

موبایل میزو ام 5 سی با طراحی زیبایی که به همان سبک و سیاق محصولات میزو است، خودنمایی کرد. طراحی این دستگاه شباهت هایی با میزو ام 5 اس دارد، به جز موقعیت قرارگیری خطوط باند در پنل پشتی آنها، خطوط آنتن در موبایل میزو ام 5 سی در لبه های بالا و پایینی دستگاه جای گرفته اند.

بدنه زیبای این دستگاه به خوبی انحنای خود را نشان داده و در لبه ها به زیبایی برش خورده است. ضخامت آن 8.3 میلی‌متر بوده و تنها 135 گرم وزن دارد.

مشخصات میزو ام 5 سی

موبایل میزو ام 5 سی دارای یک نمایشگر 5 اینچی اچ دی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است. این اسمارت فون از یک پردازنده چهار هسته ای 64 بیتی مدیاتک با سرعت پردازشی 1.3 گیگاهرتز قدرت گرفته و پردازنده گرافیکی آن Mali-T720 است.

این گوشی هوشمند دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. میزو M5C با رابط کاربری Flyme 6 و هوش مصنوعی One Mind میزو همراه شده است. این هوش مصنوعی الگوی مصرف خود را یاد گرفته و برای آن که کاربر بهترین تجربه را داشته باشد، حافظه خود را بر اساس برنامه های مورد استفاده کاربر تنظیم می‌کند.

موبایل میزو ام 5 سی دارای یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی بوده و می‌تواند از 20 باند ارتباطی 4G پشتیبانی کند. در پنل پشتی آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو به یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز است.

میزو ام 5 سی در رنگ های مشکی، طلایی، آبی، قرمز و صورتی در دسترس بوده و با توجه به اینکه در دسته بندی گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد، نباید از قیمت بالایی برخوردار باشد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر