;
coinex

گوشی موتو جی 5 اس در یک بدنه فلزی و سه رنگ مختلف خودنمایی کرد

گوشی موتو جی 5 اس در یک بدنه فلزی و سه رنگ مختلف خودنمایی کرد
گوشی موتو جی 5 اس با انتشار تصویر جدیدی در فضای آنلاین، در یک بدنه فلزی و سه رنگ مختلف خودنمایی کرد. کمپانی موتورولا به سختی مشغول کار بر روی ساخت تعدادی از گوشی های هوشمند جدید برای امسال است. گوشی های موتو زد 2 و موتو زد 2 پلی محصولاتی هستند که توجهات زیادی را به خود جلب کرده و در اوایل تابستان امسال رخ نشان می‌دهند.

امروز وب‌سایت gsmarena به نقل از Android Authority گزارشی را منتشر کرده که به ادعای این منابع خبری، این گزارش از یک منبع معتبر به دست آمده است.

در این گزارش خبری، تصویری منتشر شده که سه گوشی موتو جی 5 اس را در سه رنگ مختلف نشان می‌دهد، رنگ های خاکستری، طلایی و آبی تیره، رنگ هایی هستند که زینت بخش این محصول جدید موتورولا خواهند بود.

این گوشی شباهت بسیار زیادی به مدل موتو جی 5 دارد، البته با این تفاوت که گوشی موتو جی 5 اس دارای بدنه‌ای تمام فلزی است در حالی که مدل موتو جی 5 ترکیبی از یک پنل پشتی آلومینیومی بوده که با بدنه پلاستیکی احاطه شده است.

در گوشی موتو جی 5 اس، گودی معروف موتورولا همچنان در پنل پشتی دیده می‌شود، این همان نقطه ای است که به طور طبیعی در هنگام تماس تلفنی، انگشت اشاره شما در آن قرار می‌گیرد و در ضمن به جای خطوط آنتن پلاستیکی، محلی برش خورده در موقعیت خطوط آنتن دیده می‌شود.

و در نهایت این که گوشی موتو جی 5 اس با یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل معرفی خواهد شد، این موضوع با توجه به انتشار تصویری که در هفته گذشته از این گوشی دیده شد، عنوان می‌شود.

و البته نسخه بزرگتر مدل Moto G5S که موتو جی 5 اس پلاس (+Moto G5S) نام دارد، دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی خواهد بود که به یک دوربین دوگانه نیز مجهز می‌شود.

در روزهای آینده خبرهای بیشتری از این محصول جدید موتورولا شاهد خواهیم بود، با ما همراه باشید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر