;
coinex

رندر جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی J7 مدل 2017 منتشر شد

رندر و اطلاعات جدیدی از گلکسی J7 مدل 2017 به عنوان تلفن هوشمند ارزان قیمت و میان‌رده شرکت کره‌ای سامسونگ از خانواده J منتشر شده است.
رندر جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی J7 مدل 2017 به عنوان میان‌رده و ارزان قیمتی دیگر از سامسونگ موبایل منتشر شده است که نشان از تکامل طراحی این گوشی دارد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به ظاهر و سخت افزار احتمالی نسخه جدید گلکسی جی 7 سامسونگ نگاهی داشته باشیم.

اگر با بازار موبایل آشنایی داشته باشید می‌دانید که گوشی‌های سامسونگ فروش بسیار بالایی دارند اما بیشتر فروش بخش موبایل سامسونگ در قسمت موبایل‌های پایین‌رده و میان‌رده است. یکی از موبایل‌های پر فروش و محبوب شرکت کره‌ای سامسونگ که حالا قرار است برای سومین سال متوالی از سری J راهی بازار شود، موبایل هوشمند گلکسی J7 مدل 2017 است که طبق اطلاعات منتشر شده در حال حاضر در مراحل نهایی آماده سازی برای معرفی و ورود به بازار است تا بار دیگر بتواند بازار گوشی‌های میان‌رده در جهان و ایران را به دست آورد.

طبق شایعات منتشر شده، گوشی هوشمند گلکسی J7 مدل 2017 در بخش سخت افزاری و نرم افزاری به صفحه نمایش فول اچ دی، 3 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

رندر و اطلاعات جدیدی از گلکسی J7 مدل 2017 به عنوان تلفن هوشمند ارزان قیمت و میان‌رده شرکت کره‌ای سامسونگ از خانواده J منتشر شده است.

باید گفت که طبق تصویر فوق, شاهد تکامل و پیشرفت طراحی سامسونگ گلکسی J7 مدل 2017 به عنوان یک میان‌رده  نسبتا ارزان قیمت هستیم که قطعا به افرایش فروش و جذب بیشتر مشتریان خاص پسند از جمله دوست داران سری A  این شرکت و خانم‌های جوان منجر خواهد شد. گفتنی است که این گوشی قرار است در 4 رنگ مختلف از جمله آبی، صورتی، طلایی و مشکی عرضه شود که نبود رنگ سفید شاید دردسر ساز باشد.

انتظار می‌رود این گوشی زیبا و قدرتمند با قیمتی در حدود 339 یورو وارد بازار جهانی شود که در نهایت در صورت معرفی آن تا پایان خرداد ماه سال جاری باید شاهد ورود گلکسی جی 7 مدل 2017 با قیمتی در حدود 1 میلیون و 150 هزار تومان در اواسط مرداد ماه سال جاری باشیم.

نظر شما در رابطه گوشی سامسونگ گلکسی J7 مدل 2017 چیست؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر