;
coinex

سیگنچر کبرا ، تلفن هوشمند 1.5 میلیارد تومانی کمپانی ورتو معرفی شد

SIGNATURE Cobra تلفن هوشمند منحصربفرد ورتو معرفی شد

هنگامی که نام گوشی های هوشمند لوکس به زبان می آید، نام شرکت هایی چون ورتو (Vertu) به ذهن خطور می کند. شرکتی که به تولید تلفن های هوشمند لوکس پرداخته و در این زمینه برند مطرحی به شمار می رود.

حال به تازگی این کمپانی گوشی سیگنچر کبرا (SIGNATURE Cobra)، تلفن هوشمند پریمیوم و منحصربفرد خود را معرفی کرده تا نشان دهد محصولات منحصربفرد دیگری نیز در سبد تولیدات خود دارد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، سیگنچر کبرا اگرچه در ساختار مشابه دیگر گوشی های هوشمند سری SIGNATURE است اما با افزوده شدن مار کبرا قرمز رنگی به حاشیه آن حقیقتا یک اسمارتفون لوکس به شمار می رود و نگاه خیره کننده‌ای دارد.

عمده محصولات ورتو از ارتفاع بلند و عرض کمی برخوردارند و سیگنچر کبرا نیز همانند دیگر گوشی های هوشمند این برند شناخته شده است. در ساخت این گوشی هوشمند از طلا بهره گرفته شد و دست کمی از دیگر مدل های آن ندارد.

مارهای کبرایی که روی بدنه تلفن هوشمند سیگنچر کبرا قرار گرفتند شامل 439 قطعه یاقوت کبود ارزشمند شده که زیبایی چشم نوازی را به این گوشی هوشمند آورده است. ورتو قصد دارد تنها 8 دستگاه از سیگنچر کبرا را عرضه کرده و قیمت تقریبی هر یک نیز 360 هزار دلار (چیزی حدود 1.5 میلیارد تومان!) است.

گفته می شود ورتو این گوشی هوشمند را با هلیکوپتر به مشتریان تحویل خواهد داد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر