;
coinex

دوربین دوگانه موتورولا موتو جی 5 اس پلاس در تصاویر جدیدی خودنمایی کرد 

دوربین دوگانه موتورولا موتو جی 5 اس پلاس در تصاویر جدیدی خودنمایی کرد 
پس از گوشی موتورولا موتو جی 5 اس اکنون نوبت به نسخه پلاس این اسمارت فون رسیده تا خودی نشان دهد و در آسیاب شایعات گرفتار شود. به تازگی تصویر جدیدی از موتورولا موتو جی 5 اس پلاس به بیرون درز کرد که وجود دوربین دوگانه در آن را به خوبی تایید می‌کند.

البته این برای اولین بار نیست که تصاویری از موتورولا موتو جی 5 اس پلاس منتشر می‌شود. چندی پیش اسلایدهایی از این گوشی در فضای آنلاین ظاهر شد که در کنار دوربین دوگانه برخی دیگر از مشخصات آن را به نمایش گذاشت.

در آن اسلایدها به وجود نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) نیز اشاره شده بود؛ اما این برای اولین بار است که تصاویری از این گوشی به اشتراک گذاشته می‌شود.

از دیگر مشخصات موتو جی 5 اس پلاس که به بیرون درز کرده پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای، سیستم عامل اندروید نوقا و یک بدنه تمام فلزی در آن است. در ضمن سنسور اثر انگشت در پنل جلویی تعبیه شده و جالب اینجاست که جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز در آن دیده می‌شود.

موتورولا موتو جی 5 اس پلاس در رنگ های طلایی، خاکستری و نقره ای در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این اسمارت فون منتشر نشده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، در روزهای آینده نیز با تکرا همراه باشید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر