;
coinex

اندروید نوقا برای ال جی وی 10 در کره عرضه شد؛ کاربران ایرانی منتظر باشند

اندروید نوقا برای ال جی وی 10 در کره عرضه شد؛ کاربران ایرانی منتظر باشند

اندروید 7.0 نوقا برای ال جی وی 10 در کره جنوبی عرضه شد و این کمپانی کره ای قصد دارد در گام بعدی، این آپدیت را برای سایر نقاط جهان نیز منتشر کند. برای بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

ال جی در چند سال اخیر خود را به عنوان شرکتی معرفی کرده که آخرین آپدیت های سیستم عامل محبوب اندروید را به سرعت در اختیار کاربرانش قرار می دهد. اما اگر بخواهیم بیشتر دقت کنیم، متوجه می شویم که ال جی تنها این کار را برای برخی از پرچمداران خود انجام داده و حتی ال جی وی 10 را که در سال 2015 معرفی کرده، تا به امروز فراموش کرده بود.

به هر حال باید گفت که هم اکنون آپدیت نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید نوقا برای اولین گوشی با صفحه نمایش جانبی کمپانی ال جی در دسترس قرار گرفته است.

این آپدیت قابلیت تقسیم صفحه نمایش را نیز به ال جی وی 10 خواهد داد. هر چند ویژگی QSlide ال جی هم اکنون نیز این قابلیت را برای گوشی های این کمپانی فراهم می کند اما تنها محدود به اپلیکیشن ها خود ال جی است.

همچنین از جمله ویژگی هایی که آپدیت اندروید نوقا به گوشی ال جی وی 10 می آورد، می توان به پاسخ دادن به پیام های دریافتی در بخش نوتیفیکیشن ها، بهبود حالت Doze و پشتیبانی از کارت های اس دی به عنوان حافظه ذخیره سازی اپلیکیشن ها اشاره کرد.

ال جی علاوه بر عرضه آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای ال جی وی 10، رابط کاربری UX این گوشی را نیز به نسخه 5.0 ارتقا داده است. بنابراین در کنار بهبود ظاهری رابط کاربری آن، کاربران قادر خواهند بود اندازه آیکون ها و متن ها را به دلخواه خود تغییر دهند.

در کنار این موارد، رابط کاربری UX 5.0 ال جی باعث اضافه شدن یک نوتیفیکیشن در بخش تنظیمات اپلیکیشن خواهد شد تا آپدیت ها و موارد مهم را به کاربر یادآوری کند.

همان طور که پیش تر اشاره شد، در حال حاضر آپدیت اندروید 7.0 نوقا تنها برای مدل های موجود در کره جنوبی با نام های F600L، F600K و F600S در دسترس قرار گرفته است و انتظار می رود که عرضه جهانی این آپدیت نیز نزدیک باشد. بنابراین احتمالا کاربران ایرانی نیز به زودی شاهد پیغام مربوط به اندروید 7.0 نوقا بر روی گوشی های ال جی وی 10 خود باشند.

.

منبع: slashgear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر