;
coinex

مشخصات فنی موبایل شیائومی می مکس 2 لو رفت؛ بهترین میان‌رده دنیا

شرکت چینی و خوش نام شیائومی قصد دارد تا ساعتی دیگر از فیلت میان ‌رده جدید خود یعنی  شیائومی می مکس 2 به صورت رسمی رونمایی کند اما فرد ناشناسی که یک نمونه آزمایشی از این تلفن هوشمند را در اختیار دارد توانسته با تست این گوشی در پایگاه معتبر گیگ بنچ، مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری شیائومی می مکس 2 را منتشر کند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با برترین فبلت میان ‌رده دنیا آشنا شوید.

همانطور که می‌دانید یکی از بهترین راه‌های شناخت مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل‌های هوشمند، منتشر شدن بنچمارک‌هایی معتبر از آن‌ها است. چندی پیش یک بنچمارک از فبلت جدید شرکت چینی شیائومی، شیائومی می مکس 2 در پایگاه بنچمارک معتبر گیگ بنچ منتشر شده است که نشان از قدرت سخت افزاری بالای این محصول و سیستم عامل کاملا بروز آن دارد.

مشخصات سخت افزاری فبلت میان رده شیائومی می مکس 2 به عنوان محصول جدید قدرتمند و اقتصادی این شرکت چینی در گیگ بنچ منتشر شده است.

طبق تصویر فوق، گوشی شیائومی می مکس 2 در قسمت سخت افزاری به چیپست پردازنده کوالکام اسنپدراگون 625 یا اسنپدراگون 626 بتا هشت هسته پردازشی و فرکانس پردازشی 2.02 گیگاهرتز، چهار گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید کاملا بروز 7.1.1 نوقا مجهز شده است که بدون شک همراه با رابط کاربری اختصاصی شرکت شیائومی یعنی MIUI خواهد بود. نکته جالب در این محصول این است که توان پردازشی در فبلت شیائومی می مکس 2 بسیار مناسب است. در بخش تک هسته‎‌ای شاهد امتیاز 870 و در بخش چند هسته‌ای شاهد امتیاز 4209 برای شیائومی می مکس 2 به عنوان یک فبلت میان‌رده، زیبا و اقتصادی هستیم.

 

طبق شایعات قبلی, شیائومی می مکس 2 با چیپست پردازنده اسنپدراگون 6926 عرضه خواهد شد اما از طرفی به این دلیل که این مدل با کد MSM8953Pro فقط در سه حرف آخر با مدل 625 و کد MSM8953 تفاوت دارد، احتمال حضور هر کدام از این دو چیپست در دستگاه مذکور وجود خواهد داشت و باید تا زمان رونمایی و مشخص شدن رسی منتظر ماند. لازم به ذکر است پردازنده کوالکام اسنپدراگون 625 و 626 هر دو به پردازنده گرافیکی آدرنو 506 مجهز هستند.

گفتنی است که شایعات قبلی حاکی از مجهز شدن می مکس 2 به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی 12، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

گوشی شیائومی می مکس 2 به عنوان یک محصول اقتصادی و قدرتمند تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی از سوی شرکت چینی شیائومی رونمایی خواهد شد. منتظر اخبار بیشتر از این تلفن هوشمند در تکرا باشید.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع:  gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر