coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت هوشمند و تبلت نسل آینده سامسونگ با صفحه نمایش کشسان

ساعت هوشمند و تبلت نسل آینده سامسونگ با صفحه نمایش کشسان

سامسونگ احتمالا در آینده ای نه چندان دور مدل جدیدی از ساعت های هوشمند و تبلت ها را با صفحه نمایش کشسان به بازار عرضه خواهد کرد. برای بررسی جزئیات بیشتر با تکرا همراه باشید.

سامسونگ به تازگی پتنتی را در خصوص صفحه نمایش کشسان برای ساعت های هوشمند و تبلت هایش به ثبت رسانده که جزئیات آن در پایگاه داده عمومی دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) قابل مشاهده است.

اسناد مربوط به این پتنت نشان می دهد که این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش گرد تشکیل شده و هیجان انگیزترین نکته درباره آن، وجود یک دوربین درست در مرکز این صفحه نمایش است و از آن جایی که این دوربین از قابلیت زوم اپتیکال برخوردار است، به نظر نمی رسد که یک سنسور دوربین معمولی باشد.

هنگامی که این سنسور دوربین برای عکس برداری زوم می شود، لنز آن بیرون زده و یک برآمدگی بر روی صفحه نمایش ساعت به وجود می آورد. این زوم اپتیکال توسط تاج دیجیتالی کنار ساعت و یا با حاشیه قاب آن صورت می گیرد.

علاوه بر صفحه نمایش گرد ساعت که به عنوان صفحه نمایش اصلی این ساعت هوشمند کاربرد دارد، این ساعت از صفحه نمایش دیگری نیز بر روی بند خود برخوردار خواهد بود. این صفحه نمایش که به نظر لمسی بوده، احتمالا عملکردی شبیه به صفحه نمایشی که در لبه های گوشی های سری اس سامسونگ قرار دارد، خواهد داشت.

هنوز خیلی زود است تا بگوییم سامسونگ چنین ساعت هوشمندی را به زودی تولید و عرضه خواهد کرد اما از آنجایی که این غول تکنولوژی کره ای در ساخت صفحات نمایشی با قابلیت خم شدن و تا شدن پیشرفت های چشمگیری به دست آورده، احتمال این وجود دارد که چنین ساعت هوشمندی را در آینده ای نه چندان دور مشاهده کنیم.

علاوه بر آن، طراحی تبلت های نسل آینده سامسونگ نیز در پایگاه داده عمومی دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است. این دستگاه از یک صفحه نمایش کشسان تشکیل شده که از کناره های خود می تواند گسترش یابد (تصویر پایین).

هنگامی که کناره های سمت راست این تبلت را به سمت بیرون می کشیم، صفحه نمایش کشسان آن نیز گسترده می شود. همچنین محتویات به نمایش درآمده در صفحه نمایش در اندازه های مختلف گستردگی و کش آمدن صفحه، متفاوت خواهد بود. هر چقدر که صفحه نمایش بیشتر گسترش یابد، جزئیات بیشتری نیز به نمایش گذاشته می شود.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، هنگامی که کناره های سمت راست این تبلت را به سمت بیرون می کشیم، صفحه نمایش کشسان آن نیز گسترده می شود. همچنین محتویات به نمایش درآمده در صفحه نمایش در اندازه های مختلف گستردگی و کش آمدن صفحه، متفاوت خواهد بود. هر چقدر که صفحه نمایش بیشتر گسترش یابد، جزئیات بیشتری نیز به نمایش گذاشته می شود.

در خلال یک نمایشگاه تکنولوژی که در طول هفته جاری برگزار شد، سامسونگ نمونه اولیه صفحه نمایش اولد کشسان 9.1 اینچی خود را به نمایش گذاشت. این موضوع نشان می دهد که سامسونگ در حال حاضر نیز بر روی صفحه نمایش های کشسان کار می کند.

با اینکه در پتنت های به ثبت رسیده، طراحی های این دستگاه ها نیز به چشم می خورد اما هنوز هیچ تضمینی نیست تا این پتنت ها خود را در قالب یک محصول به نمایش بگذارند. باید دید که این شرکت کره ای چه خوابی برای تکنولوژی دوستان دیده است.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر