;
coinex

تصاویر جدیدی از گوشی موتو جی 5 اس پلاس به بیرون درز کرد

تصاویر جدیدی از گوشی موتو جی 5 اس پلاس به بیرون درز کرد

دو گوشی موتو جی 5 اس پلاس و موتو جی 5 به زودی معرفی خواهند شد. هر دو گوشی در دسته دستگاه های میان رده بوده و انتظار می رود که آمریکای لاتین، اولین میزبان آنها باشد.

اخیرا اطلاعات بیشتری درباره این دو گوشی موتورولا منتشر شده و تصاویری از آنها نیز به بیرون کرده است.

گفته می شود گوشی موتو جی 5 اس پلاس در گزینه های رنگی طلایی، خاکستری و نقره ای عرضه خواهد شد. حال با توجه به تصاویر اخیر به نظر می رسد که گزینه رنگی آبی نیز در دسترس خواهد بود.

شایعات حاکی از آن هستند که گوشی موتو جی 5 اس پلاس از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی (1080p) برخودار خواهد شد. یک تراشه اسنپدراگون 430 نیز تامین قدرت آن را به عهده خواهد داشت. دوربین اصلی همراه با فلاش LED در قاب پشتی تعبیه شده، اما شایع شده که سنسور اثرانگشت آن در زیر دکمه هوم قرار گرفته است.

با توجه به تصاویری که اخیرا منتشر شده، می توان گفت که این تلفن هوشمند به اندروید 7.1.1 نوقا مجهز شده است. در روزهای آینده اخبار بیشتری درباره این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد.

وشی موتو جی 5 اس پلاس از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی (1080p) برخودار خواهد شد. یک تراشه اسنپدراگون 430 نیز تامین قدرت آن را به عهده خواهد داشت. وشی موتو جی 5 اس پلاس از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی (1080p) برخودار خواهد شد. یک تراشه اسنپدراگون 430 نیز تامین قدرت آن را به عهده خواهد داشت. وشی موتو جی 5 اس پلاس از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی (1080p) برخودار خواهد شد. یک تراشه اسنپدراگون 430 نیز تامین قدرت آن را به عهده خواهد داشت. وشی موتو جی 5 اس پلاس از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی (1080p) برخودار خواهد شد. یک تراشه اسنپدراگون 430 نیز تامین قدرت آن را به عهده خواهد داشت.

 

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر