;
coinex

آیا این تصویر سامسونگ گلکسی سی 10 پلاس است؟

آیا این تصویر سامسونگ گلکسی سی 10 پلاس است؟
پست جدیدی از یکی از فاش کنندگان خبرهای تکنولوژی با اکانت mmddj_china در فضای آنلاین منتشر شده که گفته می‌شود پنل پشتی سامسونگ گلکسی سی 10 پلاس را به تصویر کشیده است. در این عکس دوربین دوگانه این دستگاه به وضوح قابل رویت است.

آیا این تصویر می‌تواند به گلکسی سی 10 پلاس تعلق داشته باشد؟

اگر بخواهیم شایعات اخیر را باور کنیم، پس می‌دانید که سامسونگ احتمالا قصد دارد تا اولین دوربین دوگانه خود را با مدل سی 10 به نمایش بگذارد، البته این شایعات بین مدل گلکسی نوت 8 و گلکسی سی 10 در حال رد و بدل شدن است.

چندی پیش تصویری از قاب گلکسی سی 10 را در وب‌سایت تکرا منتشر کردیم که محل برش برای دوربین دوگانه آن را به خوبی نشان می‌داد؛ اما آیا این تمام آن چیزی است که ما درباره این محصول می‌دانیم؟

شایعات درباره سامسونگ گلکسی سی 10 پلاس و مدل اصلی سی 10 همچنان در جریان است، گفته می‌شود که این اسمارت فون به پردازنده اسنپدراگون 660 و 6 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود.

شایعات همچنین حکایت از آن دارد که در گلکسی سی 10 یک دکمه اختصاصی برای هوش مصنوعی بیکسبی وجود خواهد داشت که البته کمی تعجب برانگیز است؛ چرا که سامسونگ این ویژگی را برای دستگاه های جدیدتر و به نوعی پرچمداران خود ارائه داده است.

برای دیدن عملکرد دوربین دوگانه در محصولات بعدی سامسونگ لحظه شماری می‌کنیم؛ چرا که این کمپانی تاکنون در بخش دوربین گوشی‌های هوشمند موفق عملکرد کرده و ورود دوربین دوگانه به تولیدات جدید این کمپانی کره‌ای، مسلما خالی از لطف نخواهد بود!

سامسونگ گلکسی نوت 8 نیز دستگاه دیگری خواهد بود که احتمالا با دستیار مجازی بیکسبی معرفی می‌شود. شایعات همچنان درباره دستگاه های جدید سامسونگ در حال انتشار است. جزئیات بیشتر و خبرهای موثق تر را در روزهای آینده، با ما در تکرا دنبال کنید.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر