;
coinex

موبایل ال جی جی 7 به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد

موبایل ال جی جی 7 به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد
موبایل ال جی جی 7 به منظور قدرتنمایی هر چه بیشتر خود با تراشه اسنپدراگون 845 خودنمایی خواهد کرد. این طور که به نظر می‌ رسد، شایعات درباره گوشی پرچمدار بعدی ال جی در حال شکل گیری است. این دستگاه که ال جی جی 7 (LG G7) نام دارد، قرار است تا در سال آینده میلادی معرفی شود.

به تازگی گزارشی درAju Business Daily منتشر شده که نشان می دهد، موبایل ال جی جی 7 که جانشین مدل ال جی جی 6 خواهد بود، برخلاف مدل قبلی خود به تراشه‌های نسل جدید کوالکام مجهز خواهد شد، این تراشه، اسنپدراگون 845 کوالکام است.

تراشه اسنپدراگون 845 جانشین اسنپدراگون 835 خواهد بود، تراشه ای که هم اکنون در درون گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس وجود دارد. حرف و حدیث های زیادی درباره ویژگی‌های اسنپدراگون 845 وجود دارد. برخی ساختار آن را بر اساس لیتوگرافی 7 نانومتری می دانند و برخی معتقدند که فرآیند ساخت آن همان 10 نانومتری است که در اسنپدراگون 835 دیده شد؛ اما هسته های جدیدی در آن استفاده خواهد شد.

اما هر چه باشد، مسلما اسنپدراگون 845 از عملکرد و سرعت پردازشی بالاتری نسبت به نسل های قبلی برخوردار خواهد بود و این گونه که از شواهد پیداست، ال جی تصمیم دارد تا برخلاف گوشی پرچمدار امسال خود، موبایل ال جی جی 7 را با آخرین محصول کوالکام به بازار عرضه کند.

همان طور که می دانید امسال کمپانی کره ای ال جی به دلیل آنکه تمامی پردازنده های اسنپدراگون 835 توسط سامسونگ پیش خرید شده بود، نتوانست از این پردازنده در گوشی‌های پرچمدار ال جی جی 6 خود استفاده کرده و مجبور شد تا اسنپدراگون 821 سال گذشته را به خدمت بگیرد؛ هرچند که ال جی ادعا می کند که این پردازنده های اسنپدراگون 821، بهینه سازی شده و نسبت به اسنپدراگون 835 از عملکرد بهتری برخوردارند!

در هر صورت باید تا سال آینده صبر کرد؛ اما فعلا این را در ذهن داشته باشید؛ شایعات می‌گویند که موبایل ال جی جی 7 به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر