;
coinex

جعبه گشایی موبایل لنوو موتو زد 2 پلی قبل از معرفی رسمی!

جعبه گشایی موبایل لنوو موتو زد 2 پلی قبل از معرفی رسمی!
چند روز قبل تصاویر باکیفیتی از موبایل لنوو موتو زد 2 پلی دیده شد و در کنار آن با انتشار تیزری گفته شد که این دستگاه در اول ژوئن (11 خردادماه) به طور رسمی معرفی خواهد شد؛ اما امروز و قبل از اعلام رسمی، تصاویری از جعبه گشایی لنوو موتو زد 2 پلی در فضای آنلاین منتشر شد.

این تصاویر جزئیات کاملی را از این دستگاه نشان داده و حتی برخی از مشخصات اصلی آن بر روی نمایشگر این اسمارت فون به خوبی مشخص است. در حالی که تاکنون هیچ لیستی از مشخصات موتو زد 2 پلی به بیرون درز نکرده؛ اما با وجود این تصاویر، روشن است که این دستگاه با یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی خودنمایی خواهد کرد.

تاکنون هیچ لیستی از مشخصات موتو زد 2 پلی به بیرون درز نکرده

به نظر می‌رسد که این دوربین 12 مگاپیکسلی به فوکوس خودکار لیزری مجهز شده و سنسور اثر انگشت نیز در دکمه اصلی هوم تعبیه شده باشد. لنوو موتو زد 2 پلی انرژی روزانه خود را از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده که از شارژ سریع موتو توربو نیز پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. فضای ذخیره سازی آن شامل 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. یکی از نکات جالب توجه درباره این دستگاه وجود ماژول های موتو مدز است، با این وجود لنوو برای سال دوم، ماژول های موتو مدز خود را به نمایش خواهد گذاشت. این ماژول ها از طریق کانکتوری که به وضوح در پنل پشتی موتو زد 2 پلی قابل مشاهده است به این دستگاه متصل شده و قابلیت های زیادی را برای آن به ارمغان می‌آورند.

لازم به ذکر است که بر روی جعبه این گوشی هوشمند به Moto Snaps اشاره شده که در واقع همان موتو مدز است، اما به زبان اسپانیایی! احتمالا این دستگاه مدلی از موتو زد 2 پلی بوده که برای ارائه به بازار برزیل آماده شده است.

در داخل جعبه نیز یک شارژر، کابل شارژ و چیزی که به نظر یک هدفون می‌رسد، دیده می‌شود. این دستگاه یک مدل خاکستری رنگ بوده که پنل مشکی جلویی آن به خوبی در تصاویر مشخص است. البته بر اساس شایعات گذشته، مدل های سفید و طلایی و همچنین سفید و نقره ای آن نیز در دسترس خواهد بود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر