;
coinex

دو لپ تاپ ایسوس ویووبوک اس و ویووبوک پرو راه اندازی شدند

دو لپ تاپ ایسوس ویووبوک اس و ویووبوک پرو راه اندازی شدند

کمپانی ایسوس در رویداد کامپیوتکس 2017 از دو لپ تاپ ایسوس ویووبوک اس (VivoBook S) و ویووبوک پرو (VivoBook Pro) رونمایی کرد.

ایسوس در این رویداد از چندین لپ تاپ جدید رونمایی کرد که قیمت برخی از آنها به بالاتر از 1000 دلار می رسد؛ این قیمت، خرید آن را برای برخی علاقه مندان غیر ممکن می کند. البته ایسوس لپ تاپ های مقرون به صرفه ای را نیز به نمایش گذاشته تا دل تمامی هواداران را به دست بیاورد.

کمپانی ایسوس از لپ تاپ ویووبوک اس با عنوان دستگاهی لوکس و در عین حال مقرون به صرفه یاد کرد. این دستگاه با شاسی آلومینیوم همراه شده تا کاربران مجبور نباشند کیفیت را فدای قیمت کنند. لپ تاپ ایسوس ویووبوک اس از پردازنده اینتل Core i7 و پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce 940M برخوردار شده است؛ و ترکیبی از SSD و HDD که آن را به رم 16 گیگابایت می رساند. این لپ تاپ همچنین به تکنولوژی شارژ سریع مجهز شده است. ویووبوک اس با نمایشگر فول اچ دی 15.6 اینچی همراه خواهد بود.

لپ تاپ ایسوس ویووبوک اس از پردازنده اینتل Core i7 و پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce 940M برخوردار شده است؛ و ترکیبی از SSD و HDD که آن را به رم 16 گیگابایت می رساند.

ایسوس برای کسانی که به دنبال قدرت بیشتری هستند نیز لپ تاپی را در نظر گرفته و آن را با نام ویووبوک پرو معرفی کرده است. این لپ تاپ با نمایشگر 4K و پردازنده اینتل Core i7 سری H همراه است. از دیگر مشخصات آن می توان به پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1050، طراحی فن دوگانه، حافظه Intel Optane و گزینه های HDD و SSD اشاره کرد.

لپ تاپ ایسوس ویووبوک اس با قیمت 499 دلار و ویووبوک پرو با قیمت 799 دلار عرضه خواهند شد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر