;
coinex

کمپانی ایسوس در کامپیوتکس 2017 از لپ تاپ زنبوک 3 دلوکس رونمایی کرد

کمپانی ایسوس از لپ تاپ زنبوک 3 دلوکس رونمایی کرد

ایسوس در رویداد کامپیوتکس 2017 از لپ تاپ زنبوک 3 دلوکس (ZenBook 3 Deluxe) رونمایی کرد.

اگر به دنبال لپ تاپی با سخت افزار قدرتمند هستید و از آن برای بازی ها و نرم افزارهای سنگین استفاده می کنید، پس لپ تاپ زنبوک 3 دلوکس ایسوس را به شما پیشنهاد می کنیم.

این دستگاه درواقع جدیدترین لپ تاپی است که ایسوس آن را با عنوان معتبرترین لپ تاپ معرفی کرده است. زنبوک 3 دلوکس به نمایشگر 14 اینچی مجهز شده و ضخامت آن 12.9 میلی متر است؛ این دستگاه در کمال شگفتی، 1.1 وزن دارد. لپ تاپ زنبوک همچنین با حاشیه باریک 7.46 میلی متری همراه است که یک صفحه گوریلا گلس 5 نیز وظیفه محافظت از نمایشگر را به عهده دارد. ایسوس مدعی شده که اولین لپ تاپ با شیشه محافظ گوریلا گلس را معرفی کرده است.

لپ تاپ ایسوس زنبوک 3 دلوکس از پد لمسی با پوشش شیشه، کیبورد بزرگ با نور پس زمینه و تکنولوژی صدای Smart Amp برخوردار شده است.

لپ تاپ زنبوک 3 دلوکس از فلزی با گرید هوافضا ساخته شده و رنگی طلایی، لبه های آن را مزین کرده است. این لپ تاپ به پردازنده اینتل Core i7، حافظه داخلی تا 1 ترابایت، رم 6 گیگابایتی، پورت های یو اس بی نوع سی و تاندربولت 2X مجهز شده است، که به ادعای ایسوس، به کاربران اجازه می دهد دستگاه را به صورت همزمان به نمایشگر خارجی 4K متصل کنند و یا اینکه آن را به دستگاه XG Station 2 ایسوس وصل کنند تا از گرافیک بیشتر بهره مند شوند.

لپ تاپ زنبوک 3 دلوکس از پد لمسی با پوشش شیشه، کیبورد بزرگ با نور پس زمینه و تکنولوژی صدای Smart Amp برخوردار شده است. این دستگاه با قیمت 1199 دلار به فروش خواهد رسید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر