;
coinex

گوشی Essential Phone همراه با دستیار مجازی در ماه آینده عرضه خواهد شد

گوشی Essential Phone همراه با دستیار مجازی در ماه آینده عرضه خواهد شد
دیروز گوشی Essential Phone اندی رابین به طور رسمی رونمایی شد و بدون شک یکی از جالب ترین دستگاه های معرفی شده در سال های اخیر، رخ نشان داد. این گوشی که از تیتانیوم ساخته شده دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن تصویری 1312 در 2560 پیکسل بوده که با حاشیه های بسیار نازکی همراه شده است.

قدرت پردازشی گوشی Essential Phone از چیست قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام تامین شده و مسلما با این مشخصات به یکی از پرچمداران مطرح 2017 بازار تبدیل خواهد شد. با این که کاربران پیش از این می توانستند این اسمارت فون را برای خرید رزرو کنند؛ اما تاریخ عرضه دقیق آن مشخص نبود.

خوشبختانه اکنون تاریخ عرضه گوشی اسنشیال مشخص شده و به زودی بارگیری محموله های آن برای ارسال به بازارهای مختلف آغاز خواهد شد. اندی رابین در کنفرانسی که روز گذشته برگزار شد، اعلام کرد که گوشی Essential Phone در 30 روز آینده به دست مشتریان خواهد رسید، بدین ترتیب کاربران قبل از اتمام ماه ژوئن می توانند این دستگاه را در اختیار داشته باشند.

مدیریت نرم افزاری این گوشی هوشمند جدید را سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا برعهده داشته و جالب اینجاست که رابین می‌گوید محصول جدید او با یک دستیار دیجیتالی همراه شده است. در حال حاضر مشخص نیست که این دستیار دیجیتالی جدید چه خواهد بود. دستیار گوگل، سیری، الکسا یا کورتانا می توانند از گزینه های انتخابیث برای گوشی Essential Phone باشند. مسلما در روزهای آتی این دستیار مجازی خود را نشان خواهد داد.

گوشی اندی رابین با قیمت 699 دلار قابل خریداری است که از طریق اکثر اپراتورهای آمریکایی در دسترس است. هنوز مشخص نشده که کدامیک از اپراتورهای موبایل ایالات متحده این گوشی را در اختیار خواهد گرفت؛ اما برای شروع کاربران می‌توانند آن را از طریق آنلاین تهیه کنند. در روزهای آینده دیگر شبکه های توزیع نیز به فروش آنلاین اضافه خواهد شد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر