;
coinex

نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی گلکسی اس 8 پلاس به هند رسید

نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی گلکسی اس 8 پلاس به هند رسید

در ابتدا این گونه تصور می شد که نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی گلکسی اس 8 پلاس تنها منحصر به بازارهای چین و کره جنوبی است اما امروز متوجه شدیم که این گوشی راه خود را به هند نیز هموار کرده است. با تکرا همراه باشید.

گفته می شود نسخه 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی گلکسی اس 8 پلاس از 9 ژوئن (19 خرداد) در دسترس خواهد بود. هرچند کاربران هندی از فردا می توانند از طریق وب سایت سامسونگ و یا Flipkart اقدام به پیش خرید این پرچمدار غول تکنولوژی کره ای نمایند.

نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی گوشی گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ با قیمت 1160 دلار معامله خواهد شد؛ یعنی 160 دلار بالاتر از مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن.

شایان ذکر است که این گوشی از پردازنده اگزینوس 8895 سامسونگ قدرت می گیرد و به جز حافظه بیشتر، هیچ تفاوتی بین این دو نسخه از گوشی گلکسی اس 8 پلاس وجود ندارد.

با ورود غیر منتظره گلکسی اس 8 پلاس به بازار گوشی های هوشمند هند، این انتظار می رود که این گوشی به بازارهای دیگر نقاط دنیا نیز ورود کند. بنابراین شاید بهتر است کاربران ایرانی که قصد خرید یک پرچمدار را دارند، کمی صبر نمایند.

آخرین اخبار تکنولوژی را با تکرا دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر