;
coinex

نسخه پلاس و پرو ال جی جی 6 اواخر ماه ژوئن از راه می رسد

نسخه پلاس و پرو ال جی جی 6 اواخر ماه ژوئن از راه می رسد

شرکت ال جی در نمایشگاه MWC 2017 پرچمدار جدیدی را به نام جی 6 معرفی کرده است. گوشی هوشمندی که نسبت به پرچمداران پیشین طراحی متحول شده ای داشته و ویژگی های بزرگی توسط این کمپانی کره ای برای آن در نظر گرفته شد.

در حالی که انتظار داشتیم کمپانی ال جی نسخه پلاس یا پرو برای گوشی ال جی جی 6 در نظر گیرد اما چنین خبری نبود و اکنون به نظر می رسد بزودی این شرکت می خواهد نسخه های مورد بحث را برای پرچمدار 2017 معرفی کند.

تاکنون شایعات متعددی پیرامون نسخه پرو و پلاس G6 منتشر شد اما هیچ یک را ال جی تایید یا تکذیب نکرد. پیشتر گزارش ها به رونمایی نسخه پلاس و پرو G6 در اواخر سال جاری اشاره داشتند و حال به نظر می رسد ال جی قصد دارد آن را زودتر از موعد معرفی کند.

با توجه به آخرین گزارش ها، شرکت ال جی از 27 ژوئن (6 تیر) فروش نسخه پلاس و پرو جی 6 را با تغییراتی اندک آغاز می کند. نسخه پلاس دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی و فناوری شارژ بی سیم است اما نسخه پرو حافظه داخلی 32 گیگابایتی داشته و قیمت کمتری برای آن در نظر گرفته شده است.

اطلاعات بیشتری در این مورد در اختیار نیست و باید تا اواخر ژوئن (اوایل تیر) منتظر ماند تا ال جی جزئیات بیشتری دردسترس قرار دهد.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر