;
coinex

مهم ترین های پلی استیشن در کنفرانس سونی در E3 2017 و تریلر بازی ها

مهم ترین های پلی استیشن در کنفرانس سونی در E3 2017 و تریلر بازی ها

کنفرانس خبری سونی در E3 2017 به پایان رسید و این شرکت چیزهای خیلی جدیدی ارائه نکرد، و اغلب از تریلرها و اخبار جدید اطلاع داد. در اینجا مهم‌ترین‌های سونی برای پلی استیشن در E3 2017 را مشاهده می‌کنید.

Uncharted: The Lost Legacy

The Lost Legacy اولین بازی از سری بازی‌های Uncharted است که شخصیت Nathan Drake در آن حضور ندارد، اما دو قهرمان جدید داستان یعنی Chloe Frazer، شکارچی گنج Uncharted 2 و مزدور بازی Uncharted 4: A Thief’s End یعنی Nadine Ross در آن حضور دارند. داستان این عنوان نیز به دور از بازی‌های قبلی این سری نیست. این بازی قرار است 22 اوت (31 مرداد) برای پلی استیشن عرضه شود. تریلر جدید این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید.

 

رونمایی از گیم پلی بازی Days Gone

سونی در E3 2017 هفت دقیقه از گیم پلی بازی Days Gone را به نمایش گذاشت. Days Gone یک بازی جهان باز در سبک ترس و بقا و زامبی است. این بازی توسط استودیو SIE Bend در دست توسعه است. سونی این بازی را در E3 سال گذشته رونمایی کرد. در زیر گیم پلی این بازی را مشاهده می‌کنید.

 

Shadow of the Colossus برای PS4 بازسازی می‌شود

Shadow of the Colossus یک بازی کلاسیک از پلی استیشن 2 است و سونی قبلا نسخه ریمستر آن را منتشر کرده، اما اکنون می‌خواهد آن را بصورت HD برای پلی استیشن 4 بازسازی کند. این نسخه Shadow of the Colossus در سال 2018 منتشر خواهد شد.

Shadow of the Colossus

تاریخ انتشار و تریلر جدید God of War

بازی بعدی God of War که در E3 سال گذشته از آن رونمایی شد، به افسانه‌های اسکاندیناویایی مربوط است و فرزند Kratos با نام Atreus در آن حضور دارد. God of War قرار است اوایل سال 2018 منتشر شود. تریلر جدید بازی God of War را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

 

تریلر جدید بازی Detroit: Become Human

تریلر جدید بازی اکشن بعدی David Cage یعنی Detroit: Become Human منتشر شد، و نشان می‌دهد که بازیکنان می‌توانند انتخاب‌های زیر مجموعه‌ای و منشعبی در بازی داشته باشند. این کلیپ جدید، کاراکتری به نام Marcus را نشان می‌دهد که ربات‌های دیگر را در شورشی علیه سازندگانشان رهبری می‌کند. تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نیست. می‌توانید تریلر این بازی را در زیر مشاهده کنید.

 

گیم پلی بازی Spider-Man

سونی کنفرانس خود را با رونمایی از گیم پلی بازی بعدی Spider-Man به پایان رساند. Spider-Man انحصاری PS4 است و قرار است سال 2018 منتشر شود. گیم پلی 9 دقیقه‌ای این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید.

 

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر