;
coinex

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بهترین گوشی های حال حاضر بازار هستند

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بهترین گوشی های حال حاضر بازار هستند

گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از نگاه کانسومر ریپورتز به عنوان بهترین گوشی های هوشمند بازار معرفی شدند.

جدیدترین پرچمدارن سامسونگ توانستند به لطف طراحی زیبا، عمر باتری فوق العاده، نمایشگر عالی و دوربین های خیره کننده، به عنوان بهترین گوشی های هوشمند از نگاه کانسومر ریپورتز انتخاب شوند.

آزمون های این کمپانی نشان می دهد که گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس ، سرسخت ترین گوشی های بازار نیز به شمار می روند و توانستند آزمون غوطه ور شدن در مخازن را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند؛ آزمونی که گلکسی اس 7 اکتیو در آن شکست خورده بود. علیرغم طراحی شیشه ای و نمایشگر بدون حاشیه، می توان گفت که سامسونگ از حد انتظار نیز فراتر رفته است. گلکسی اس 8 همچنین در آزمون پرتاب کردن، بهتر از ال جی جی 6 عمل کرده است.

با این وجود، کانسومر ریپورتز هم اعلام کرده که جایگاه قرار گرفتن سنسور اثرانگشت در این گوشی های گلکسی، اصلا مناسب نیست. به گزارش این خبرگزاری: “آزمون کننده ها برای لمس کردن سنسور، دائما به اطراف آن دست زده و دوربین دستگاه را کثیف کرده اند.”

 

گلکسی اس 8 پلاس توانست در دو دسته بندی مختلف، مقاوم اول رابه دست بیاورد؛ این جایگاه در گذشته به گوشی گلکسی اس 7 اج اختصاص داشت که در حال حاضر، جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. گلکسی اس 8 در جایگاه دوم، ال جی جی 6 و آیفون 7 پلاس نیز به ترتیب جایگاه چهارم و پنجم را در اختیار دارند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر