;
coinex

دو گوشی موتو زد 2 و موتو زد 2 فورس در رویداد 27 ژوئن رونمایی می شوند

دو گوشی موتو زد 2 و موتو زد 2 فورس در رویداد 27 ژوئن رونمایی می شوند

گفته می شود کمپانی موتورولا در رویداد راه اندازی 27 ژوئن از گوشی های موتو زد 2 و موتو زد 2 فورس رونمایی می کند.

گوشی های سری زد برای اولین بار در سال 2016 راه اندازی شدند. اولین گوشی های موتو زد، همانند دیگر گوشی های برند موتو، در سال 2016 با عنوان لنوو فروخته شدند. این شرکت چینی قصد دارد بار دیگر برند موتورولا را به بازار برگرداند. دعوتنامه رسانه ای این کمپانی نیز منتشر شده که از برگزاری رویدادی در 27 ژوئن خبر می دهد. انتظار می رود که از دو گوشی موتو زد 2 و موتو زد 2 فورس نیز در این رویداد رونمایی شود.

تصویری که ماه گذشته از رویداد لنوو/موتورولا منتشر شد، از راه اندازی چند گوشی موتو در سال 2017 خبر داد؛ تا به حال نیز گوشی های هوشمند موتو سی و موتو سی پلاس راه اندازی شدند. این کمپانی همچنین در آغاز این ماه از گوشی موتو زد 2 پلی رونمایی کرد و گوشی های موتو ای 4 و موتو ای 4 پلاس نیز در هفته های گذشته معرفی شدند.

شعار Motorola is back درواقع نشان می دهد که تمامی این موبایل های هوشمند در رویداد نامبرده معرفی خواهند شد و انتظار می رود که مدل های زد 2 نیز رونمایی شوند؛ هرچند که هنوز هیچ چیز تایید نشده است.

دیگر گوشی های برند موتورولا که هنوز معرفی نشدند، گوشی های موتو جی 5 اس، موتو جی 5 اس پلاس، موتو ایکس 4، موتو زد 2 و موتو زد 2 فورس هستند. شایعات حاکی از آن هستند که تمامی این گوشی های هوشمند، به جز موتو جی 5 اس به دوربین دوگانه مجهز خواهند شد. در تصویر بالا مشاهده می کنید که دختر جوانی یک گوشی موتو را به دست گرفته که با دوربین دوگانه همراه است. شعار Motorola is back درواقع نشان می دهد که تمامی این موبایل های هوشمند در رویداد نامبرده معرفی خواهند شد و انتظار می رود که مدل های زد 2 نیز رونمایی شوند؛ هرچند که هنوز هیچ چیز تایید نشده است.

تصویر بالا نشان می دهد کمپانی موتورولا در تاریخ 21 ژوئن قصد دارد رویداد دیگری را در برزیل برگذار کند.

تصویر بالا نشان می دهد کمپانی موتورولا در تاریخ 21 ژوئن قصد دارد رویداد دیگری را در برزیل برگذار کند. اخیرا تلفن هوشمندی با برند موتو که به نمایشگر 5.5 اینچی، تراشه اسنپدراگون 430 و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز بود توانست تاییدیه FCC را دردیافت کند. این می تواند همان گوشی موتو جی 5 اس باشد؛ نسخه ارتقا یافته ای از گوشی موتو جی 5 که از سیستم روی تراشه اسنپدراگون 430 برخوردار است. بنابراین، انتظار می رود که در رویداد برزیل از دو گوشی موتو جی 5 اس و موتو جی 5 اس پلاس رونمایی شود.

علاوه بر این، گفته می شود که از گوشی موتو ایکس 4 در تاریخ 30 ژوئن رونمایی خواهد شد. این احتمالا اولین گوشی کمپانی با اسنپدراگون 660 خواهد بود. موتورولا از سال 2013 تا به حال، گوشی های سری موتو ایکس را معرفی کرده است. هرچند که این سری از موبایل ها در سال 2016، جای خود را به موتو زد دادند. این احتمال وجود دارد که برند موتورولا در تاریخ 27 ژوئن با راه اندازی موتو ایکس، بازگشت دوباره ای داشته باشد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر